آخرین خبرها

دعای رهایی از جادو و باطل کردن سحر و طلسم نازایی

دعای رهایی از جادو و باطل کردن سحر و طلسم نازایی

در ادامه دعا های قبلی و رهگشا های اسلامی و تجربه شده قصد داریم به شما عزیزان گره گشایی بیاموزیم که با عنوان دعای رهایی از جادو و باطل کردن سحر و طلسم نازایی شناخته می شود و باعث می شود از جادو در امان بمانید.

702638026702687 باطل السحر و چشم زخم دعا و ختم مجرب
دعای رهایی از جادو و باطل کردن سحر و طلسم نازایی

دعای رهایی از جادو و باطل کردن سحر و طلسم نازایی,دعا برای رفع سحر و جادو,دعایی برای رفع سحر و جادو,دعای مجرب برای دفع سحر و جادو,بهترین دعا برای دفع سحر و جادو,دعا برای دفع سحر و چشم زخم,دعا برای دفع سحر جادو

دعای رهایی از جادو و باطل کردن سحر و طلسم نازایی

قبل از خواب باید وضو گرفت و آیة الکرسی را خواند و مشغول ذکر و تسبیح شد تا خواب برود. چنانکه شیطان به ابوهریره گفت: هر که آیة الکرسی را بخواند و بخوابد، شیطان به او نزدیک نمی‌شود. رسول اللهص به ابوهریره، گفت: او راست گفته است اگر چه دروغگو است().
پناهگاه یازدهم:
آیات ذیل را هر روز بعد از نماز مغرب بخوان:
سورۀ بقره از آیۀ(1) تا آیۀ (5).
آیۀ الکرسی با دو آیۀ بعدی.
سه آیه از آخر سوره بقره.
با خواندن آیات فوق، در آن شبانه روز از جن‌ها وهمچنین از سحر در امان خواهی ماند.

بعد از نماز فجر این دعا را صد مرتبه بخوان: «لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِيكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ».
از پیامبرص روایت شده است هر که این دعا را روزی صد بار بخواند: «كَانَتْ لَهُ عَدْلَ عَشْرِ رِقَابٍ، وَكُتِبَ لَهُ مِائَةُ حَسَنَةٍ، وَمُحِيَتْ عَنْهُ مِائَةُ سَيِّئَةٍ، وَكَانَتْ لَهُ حِرْزًا مِنَ الشَّيْطَانِ، يَوْمَهُ ذَلِكَ حَتَّى يُمْسِيَ، وَلَمْ يَأْتِ أَحَدٌ بِأَفْضَلَ مِمَّا جَاءَ إِلَّا رَجُلٌ عَمِلَ أَكْثَرَ مِنْهُ»().
ترجمه: «به او ثواب آزاد کردن ده غلام می‌رسد. و برایش صد نیکی، منظور و صد بدی معاف می‌شود. و آنروز از شیطان محفوظ می‌ماند. و هیچ کس عملی بالاتر از او نخواهد داشت مگر کسی که این ذکر را بیشتر خوانده باشد».

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *