آخرین خبرها

دعای رهایی از گناهان و دفع سختی های زندگی

دعای رهایی از گناهان و دفع سختی های زندگی

هر انسانی باید سعی کند رفتاری را با دیگران داشته باشد که از دیگران در قبال خودش انتظار دارد، یعنی در مواقعی که احساس می کند دچار بی مهری شده است ممکن است خود نیز چنین رفتاری را نشان داده باشد، در ادامه ی این مطلب از سایت ملکوت 786 در این باره دعای رهایی از گناهان و دفع سختی های زندگی را می خوانیم که گره گشای مشکلات است.

23063076392037 دعا و ختم مجرب
دعای رهایی از گناهان و دفع سختی های زندگی

دعای رهایی از گناهان و دفع سختی های زندگی,دعای آمرزش گناهان,دعای آمرزش والدین,دعای آمرزش اموات,دعای آمرزش مرده,دعای آمرزش گناهان مردگان,دعای آمرزش گناهان کبیره,دعای آمرزش گناهان صوتی,دعای آمرزش برای مرده,دعای آمرزش تمام گناهان,دعای آمرزش چهل گناه کبیره,دعای آمرزش میت,دعای آمرزش مادر,دعای آمرزش گناهان صحیفه سجادیه,دعای آمرزش گناهان بزرگ,دعای آمرزش و توبه,دعای پر خیر و برکت رهایی از گناهان,

دعای رهایی از گناهان و دفع سختی های زندگی

امام صادق (ع ) فرمودند: كسى كه هنگام خواب سه بار ذكر زیر را بگوید، مانند روزى كه از مادر متولد شده است ، از گناهان بیرون مى آید:

«الحمد لله الذى علا فقهر، و الحمد لله الذى بطن فخبر، والحمد لله الذى ملك فقدر، و الحمد لله الذى یحیى الموتى و یمیت الاحیاء و هو على كل شى ء قدیر.» ؛ همه ثناها مخصوص خداوندى است كه پیروز و غالب است ، همه ثناها مخصوص خداوندى است كه دانا به نهان و آشكار همه چیزى است ، همه ثناها مخصوص خداوندى است كه مالک و توانا است ، همه ثناها مخصوص خداوندى است كه مردگان را زنده نموده و زندگان را مى میراند، و او بر هر چیزى توانا است.

 

خواندن این ذکر عظیم: کسی که در شب از خواب بیدار شود و اذکار زیر را بخواند و بعد از آن بگوید: «اللّهم اغْفِر لی». پروردگارا! مرا مورد عفو و بخشش خود قرار ده یا دعائی بکند خداوند جوابش را می ‌دهد و اگر وضوء بگیرد و نماز بخواند نمازش قبول می ‌شود. دعا این است. «لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیْكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَیْءٍ قَدِیْرٌ. سُبْحَانَ اللهِ، وَالْحَمْدُ لِلَّهِ، وَاللهُ أَكْبَرُ. ولاَ حَوْلَ وَلاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللهِ»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *