آخرین خبرها

دعای رونق مال و بدست آوردن روزی فراوان در زمان کم

دعای رونق مال و بدست آوردن روزی فراوان در زمان کم

در این پست از مطالب سایت ملکوت 786 به شما عزیزان و خوبان دعای پرخیر و اسلامی می آموزیم که سبب می شود از سختی های زندگی روزمره رها شده، کسب رزق فراوان کنید و ان شاء الله که سختی ها و تلخی ها نیز از بین می رود، متن کامل دعای رونق مال و بدست آوردن روزی فراوان در زمان کم را در ادامه بخوانید.

20836783620837 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای رونق مال و بدست آوردن روزی فراوان در زمان کم

دعای رونق مال و بدست آوردن روزی فراوان در زمان کم,دعای رونق مغازه,دعاي رونق مغازه,دعا رونق مغازه,دعای رونق گرفتن مغازه,دعای برای رونق مغازه,دعا برای رونق مغازه,دعا جهت رونق مغازه,دعا برای رونق مغازه و دکان,دعا براي رونق مغازه,دعا برا رونق مغازه,دعای رونق مغازه و دکان,دعا برای رونق گرفتن مغازه,دعا جهت رونق گرفتن مغازه,دعای مجرب برای رونق مغازه,دعا برای رونق کار مغازه,بهترین دعا برای رونق مغازه,دعا برای افزایش رونق مغازه,دعای سریع الاجابه برای رونق مغازه,دعا برای رونق کسب و کار مغازه

دعای رونق مال و بدست آوردن روزی فراوان در زمان کم

هر کس سوره مبارکه مومن را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن و با حال وضو بنویسد و بر دیوار مغازه آویزان کند خرید و فروش در آن مغازه بسیار واقع شود و صاحب مغازه از کاسبی خود خیر زیاد ببیند .

دعا جهت پر خیر و برکتی کیسه

اگر کسی از اهل بازار سوره مبارکه حجر را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و در کیسه خود نهد نقد کیسه و منافع او بسیار شود و مردم معامله با او را دوست دارند.
خواص آیات قرآن کریم ص 98

خاصیت این آیات ( ۱ الی ۶ سوره جاثیه ) خیر و برکت است در اموال و اشجار و اثمار و حفظ آن از آفات و بلایا .

 

چون کسی را این امور مطلوب بود، روزه گیرد و طهارت کند و این آیات را در کاسه نو با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آن را از آب پاک پر کند و با آب آن آیات را بشوید و آن را در سرا یا دکان یا مزرعه بریزد مقصود حاصل شود.

 

آیات ۱ الی ۶ سوره جاثیه :
حم

تَنزِيلُ الْكِتَابِ مِنَ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

إِنَّ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ لَآيَاتٍ لِّلْمُؤْمِنِينَ

وَفِي خَلْقِكُمْ وَمَا يَبُثُّ مِن دَابَّةٍ آيَاتٌ لِّقَوْمٍ يُوقِنُونَ

وَاخْتِلَافِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ وَمَا أَنزَلَ اللَّهُ مِنَ السَّمَاءِ مِن رِّزْقٍ فَأَحْيَا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا وَتَصْرِيفِ الرِّيَاحِ آيَاتٌ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ

تِلْكَ آيَاتُ اللَّهِ نَتْلُوهَا عَلَيْكَ بِالْحَقِّ فَبِأَيِّ حَدِيثٍ بَعْدَ اللَّهِ وَآيَاتِهِ يُؤْمِنُونَ

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *