آخرین خبرها

دعای مجرب برای رفع فقر و تنگدستی و رزق و روزی سریع الاثر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعای مجرب برای رفع فقر و تنگدستی و رزق و روزی سریع الاثر پرداخته ایم افرادی هستند که متاسفانه رزق و روزی کم دارند و دچار تنگدستی شده اند دعاها تاثیر گذار می باشد . 

دعای رفع فقر و تنگدستی,دعای رفع فقر فوری,دعا رفع فقر,دعاهای رفع فقر,دعای مجرب رفع فقر,دعا برای رفع فقر و نداری,دعا برای رفع فقر و بیماری,دعای رفع بیماری و فقر,دعای سریع الاجابه برای رفع تنگدستی,دعا رزق و روزی کسب و کار,دعا رزق و روزی کسب و کار,دعا رزق و روزی مغازه,دعا رزق و روزی ,دعا رزق و روزی کسب و کار,دعا رزق و روزی در خانه,دعا رزق و روزی اهل سنت,دعا رزق و روزی فراوان 

دعای-مجرب-برای-رفع-فقر-و-تنگدستی-و-رزق-و-روزی-سریع-الاثر-300x156 احاديث معصومين عليهم السلام ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعای گشایش کار رزق و روزی سبک زندگی کسب و کار متفرقه
دعای مجرب برای رفع فقر و تنگدستی و رزق و روزی سریع الاثر

دعا برای رزق و روزی و رفع فقر و تنگدستی  

بر روی یک پارچه سفید تازه این عظیمت را بنویس در هنگام طلوع آفتاب روز جمعه و باید تمام عزیمت را در یک سطر نوشت و سپس آنرا در آب رودخانه انداخت و این عمل را بدون شک انجام داد .

بسم الله الرحمن الرحیم الملک الحق المبین من العبد الذلیل الی المولی الجلیل سلام علی محمد علی و فاطمه و الحسن و الحسین و علی و محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی و الحسن و القائم سیدنا و مولینا صلوات الله علیهم اجمعین رب انی مسنی الضر و الخوف فاکشف یا رزاق یامغنی یا باسط یا وهاب یا شکیکفی یا قاهر و یا الله   

دعا جهت گشایش روزی و ادا قرض

ابو بصیر نقل می کند:به حضرت صادق (علیه السلام) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایی جهت رزق بیاموزد .

حضرت صادق (علیه السلام) فرمود : در نماز شب، وقت سجده (در روایت دیگر : در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعا را بخوان : یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ. حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود ، از وقتی که من آن را خواندم، دیگر محتاج نشدم.

علی علیه السلام فرمود : شکایت کردم به پیغمبر از قرض ، پس فرمود:بگو یا علی !پس اگر به قدر کوه بزرگی قرض دارباشی خدا ادا می فرماید. ان شاءاللّه تعالی .

اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بفضلک عمن سواک .

نکته  :

کسب و روزی زمانی افزایش پیدا می کند ، رزق و روزی از راه حلال کسب شود و نگاه پروردگار الهی را به دنبال داشته باشد . باید بدانید صرف خواندن این دعاها و سوره ها شما به رزق و روزی فراوان نمی رسید بلکه کوشش برای رسیدن به رزق و روزی بسیار موثر است ، حتی اگر آن بسیار کم باشد.

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *