آخرین خبرها

دعای مجرب برای طلب حاجت و رسیدن به نیاز های بزرگ

دعای مجرب برای طلب حاجت و رسیدن به نیاز های بزرگ

در ادامه این پست به شما عزیزان دعای مجرب برای طلب حاجت و رسیدن به نیاز های بزرگ را شرح می دهیم که باعث می شود اگر می خواهید زود تر به حاجات و خواسته ها در زندگی برسید دعای مجرب برای طلب حاجت و رسیدن به نیاز های بزرگ نتیجه می دهد.

0237023208637 دعا و ختم مجرب
دعای مجرب برای طلب حاجت و رسیدن به نیاز های بزرگ

دعای مجرب برای طلب حاجت و رسیدن به نیاز های بزرگ,دعای مجرب برای طلب حاجت و رسیدن به نیاز های بزرگدعای حاجات سخت,دعای حاجات صوتی,دعای حاجات اهل سنت,دعای حاجت سریع,دعای حاجت سریع الاجابه,دعای حاجت سریع مجرب,دعا حاجت سریع,دعاي حاجت سريع,دعای سریع حاجت گرفتن,دعای سریع حاجت روا 

دعای مجرب برای طلب حاجت و رسیدن به نیاز های بزرگ

از حضرت امام رضا علیه السلام روایت شده: هرگاه امر شدیدی بر تو عارض شد دو رکعت نماز بگذار، در یکی از آن ها سوره حمد و آیة الکرسی، و در رکعت دوم سوره حمد و قدر را بخوان، پس، پس قرآن را بالای سر خود قرار داده و بگو: اللهم بحق من ارسلته الی خلقک، و بحق کل ایة فیه، و بحق کل من مدحته فیه علیک، و بحقک علیه، و لا نعرف احدا اعرف بحقک منک، یا سیدی یا الله (ده بار) بحق محمد (ده بار) بحق علی (ده بار) بحق فاطمة (ده بار). و نام هر یک از امامان بعد از او را برده و به حق آنان خداوند را ده بار سوگند بده، تا این که به امام زمان خودت برسی، از جایگاهت بر نمی خیزی مگر این که حاجتت برآورده شده باشد. (147)
ایضا از برای قضاء حوائج از آن حضرت روایت شده: دو رکعت نماز خوانده، در هر رکعت یک بار سوره حمد و سیزده بار سوره قدر خوانده شود، پس از فراغ به سجده رفته و گوید:
اللهم یا فارج الهم، و کاشف الغم، و مجیب دعوة المضطرین یا رحمان الدنیا و رحیم الاخرة، صل علی محمد و آل محمد، و ارحمنی رحمة تطفی ء بها عنی غضبک و سخطک و تغنینی بها عن رحمة من سواک
سپس گونه راستش را بر زمین قرار داده و گوید:
یا مذل کل جبار عنید، و یا معز کل ذلیل، و حقک قد بلغ المجهود منی فی امر کذا، ففرج عنی.
سپس گونه چپش را روی زمین نهاده و همین سخن را می گوید آن گاه به سجده رفته و این ذکر را تکرار می نماید، خداوند غم او را برطرف و حاجتش را برمی آورد. (148)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *