آخرین خبرها

دعای مجرب برای پرداخت وام و رهایی از مشکلات مالی

دعای مجرب برای پرداخت وام و رهایی از مشکلات مالی

امروز و در این مطلب دعای رهگشا و پرخیر و برکتی را می آموزیم که موجب می شود از مشکلات و بدهی ها رها شوید و کم تر احساس بدی به شما دست دهد، از این رو می توانید متن کامل این دعا را در شرایط سخت بخوانید که قطعا موجب گره گشایی می شود.

در زندگی هر انسانی ممکن است مشکلات مالی زیادی ایجاد شود و برای رهایی از آن ها قطعا باید دعا خواند.

2803676093620963 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای مجرب برای پرداخت وام و رهایی از مشکلات مالی

دعای مجرب برای پرداخت وام و رهایی از مشکلات مالی,دعای ادای قرض و وام,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعای ادای قرض سریع الاثر و گره گشا,دعای ادای قرض و رزق و روزی,دعای ادای قرض صوتی,دعای ادای قرض امام موسی کاظم,دعای ادای قرض امام جواد,دعای ادای قرض اهل سنت,دعای ادای قرض از امام صادق,دعای ادای قرض از آیت الله بهجت,دعای ادای قرض صحیفه سجادیه,دعای ادای قرض حضرت عیسی,دعا رفع مشکلات مالی,دعاهای رفع مشکلات مالی,دعا جهت رفع مشکلات مالی,دعا برای رفع مشکل مالی و کار,

دعای مجرب برای پرداخت وام و رهایی از مشکلات مالی

اللهم صل على محمد و اله، و هب لى العافية من دين تخلق به وجهى، و يحار فيه ذهنى، و يتشعب له فكرى، و يطول بممارسته شغلى. و اعوذ بك يا رب من هم الذين و فكره، و شغل الدين و سهره، فصل على محمد و اله، و اعذنى منه، و اسجير استجير بك يا رب من ذلته فى الحيوة، و من تبعته بعد الوفاة، فصل على محمد و اله، و اجرنى منه بوسع فاضل، او كفاف واصل. اللهم صل على محمد و اله، و احجبنى عن السرف و الازدياد، و قومنى بالبذل و الاقتصاد، و علمنى حسن التقدير، و اقبضنى بلطفك عن التبذير، و اجر من اسباب الحلال ارزاقى، و وجه فى ابواب البر انفاقى، و ازوعنى من المال ما يحدث لى مخيلة، اوتاديا الى بغى، او ما اتعقب منه طغيانا. اللهم حبب الى صحبة الفقراء، و اعنى على صحبتهم بحسن الصبر، و ما زويت عنى من متاع الدنيا الفانية فاذخره لى فى خزائنك الباقية، و اجعل ما خولتنى من حطامها، و عجلت لى من متاعها بلغة الى جوارك، و وصلة الى قربك، و ذريعة الى جنتك، و انك ذوالفضل العظيم، و انت الجواد الكريم.(۲۲۵)


درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *