آخرین خبرها

دعای مجرب دفع غم اندوه و رفع سختی های بزرگ

دعای مجرب دفع غم اندوه و رفع سختی های بزرگ

امروز و در این مطلب از سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود از بزرگ ترین غم تلخی و اندوه در زندگی عبور کنید. متن کامل دعای مجرب دفع غم اندوه و رفع سختی های بزرگ را در ادامه بیاموزید.

02338023826038607 دعا و ختم مجرب
دعای مجرب دفع غم اندوه و رفع سختی های بزرگ

دعای مجرب دفع غم اندوه و رفع سختی های بزرگ,دعایی برای رفع غم و اندوه,دعا برای رفع غم و اندوه,دعا جهت رفع غم و اندوه,دعا برای رفع غم اندوه,دعا برای رفع غم و اندوه و پریشانی,بهترین دعا برای رفع غم و اندوه,دعای برای رفع غم اندوه

دعای مجرب دفع غم اندوه و رفع سختی های بزرگ

این دعا برای رفع غم و تعجیل فرج و آمدن غایب اثر عظیم دارد. حضرت یعقوب بعد از خواندن این دعا بوی پیراهن یوسف را شنید. امام پنجم علیه السلام فرمود: هنوز سفیدی صبح نزده بود که پیراهن را آوردند و بر او افکندند، و خداوند بر او چشم و فرزندش را رد کرد.
یا حسن الصحبة یا کریم المعرفة یا خبر اله ائتنی بروح منک و فرج من عندک یا من لا یعلم کیف هو الا هو یا من سد الهواء بالسماء و کبس الارض علی الماء و اختار لنفسه احسن الاسماء ائتنی بروح منک و فرج من عندک. (69)

 

محمد حنیفه علیه الرحمه گوید، در بین این که امیرالمومنین علیه السلام طواف می کرد دید مردی به پرده کعبه چنگ زده و می گوید:
یا من لا یشغله سمع عن سمع یا من لا یغلطه السائلون یا من لا یبرمه الحاح الملحین اذقنی برد عفوک و مغفرتک و حلاوة رحمتک.
حضرت فرمود: این دعای تو است آن مرد گفت واقعا آن را شنیدی، گفت: آری، گفت آن را در پی هر نمازت بخوان، والله کسی از مومنین در پی نمازش نمی خواند، مگر این که خداوند گناهانش را می آمرزد و اگرچه بعدد ستارگان آسمان و قطره های آن و ریگهای زمین و ذره های آن باشد.
امیرالمومنین علیه السلام فرمود: همانا علم آن نزد من است، و خداوند فراخی دهنده کریمست. آن مرد خضر بود گفت:
صدقت والله یا امیرالمومنین و فوق کل ذی علم علیم.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *