آخرین خبرها

دعای سریع الاجابه برای جمیع حاجات و مهمات زندگی

دعای سریع الاجابه برای جمیع حاجات و مهمات زندگی

امروز و در این پست از ملکوت 786 رهگشای تجربه شده ای به شما عزیزان می آموزیم که سبب می شود از آرزو ها به واقعیت و نیاز های اساسی دست یافته و مشکلات شما یک به یک حل گردد. متن کامل دعای سریع الاجابه برای جمیع حاجات و مهمات زندگی را هم اکنون در ادامه بیاموزید.

023632678267 دعا و ختم مجرب
دعای سریع الاجابه برای جمیع حاجات و مهمات زندگی

دعای سریع الاجابه برای جمیع حاجات و مهمات زندگی,دعای حاجت فوری نی نی سایت,دعای حاجت فوری صوتی,دعا حاجت فوری,دعاي حاجت فوري,دعای فوری حاجت روایی,دعای برای حاجت فوری,دعای اجابت حاجت فوری,دعای حاجت روایی

دعای سریع الاجابه برای جمیع حاجات و مهمات زندگی

معاویة بن عمار گوید: حضرت صادق علیه السلام فرمود: ای معاویة آیا نمی دانی که مردی خدمت امیرالمومنین علیه السلام آمد و از این که اجابت دعایش دیر شده بود به آن حضرت شکایت کرد، آن حضرت به او فرمود: چرا دعای سریع الاجابة را (یعنی دعائی که زود به اجابت رسد) نخواندی؟ آن مرد عرضکرد: آن دعا کدام است؟ فرمود:
اللهم انی اسالک باسمک العظیم الاعظم الاجل الاکرم المحزون المکنون النور الحق البرهان المبین الذی هو نور مع نور و نور من نور و نور فی نور و نور علی نور و نور فوق کل نور و نور یضی ء به کل ظلمة و یکسر به کل شدة و کل شیطان مرید و کل جبار عنید لا تقربه ارض و لا تقوم به سماء و یامن به کل خائف و یبطل به سحر کل ساحر و بغی ء کل باغ و حسد کل حاسد و یتصدع لعظمته البر و البحر و یستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل و هو اسمک الاعظم الاعظم الاجل الاجل النور الاکبر الذی سمیت به نفسک و استویت به علی عرشک و اتوجه الیک بمحمد و اهل بیته اسئلک بک و بهم ان تصلی علی محمد و آل محمد و ان تفعل بی کذا و کذا(71) حاجت را یاد کن.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *