آخرین خبرها

دعای مجرب محبت همسر با خوردنی ها

در یکی دیگر از عناوین و دعا های جلب محبت و زیاد شدن عشق و علاقه به شما عزیزان دعای مجرب محبت همسر با خوردنی ها را می آموزیم. در صورتی که می خواهید محبوب شخص مقابل خود شوید این گونه دعا ها خیر می دهند و شرایط زندگی شما را روز افزون بهتر می کنند. متن کامل این دعا را در ادامه بخوانید که حاجت خیر می گیرید.

,دعای محبت خوردنی,دعا محبت خوردنی,دعای خوردنی محبت شدید,دعای خوردنی محبت زن و شوهر,دعای محبت فوری خوردنی,دعای جلب محبت خوردنی,دعای مهر محبت خوردنی,دعای افزایش محبت خوردنی,دعا برای محبت خوردنی,دعای محبت و زبان بند خوردنی,دعای محبت با خوردنی,دعای مهر و محبت خوردنی,دعای خوراکی محبت شدید,دعای جلب محبت خوراکی,دعای جلب محبت معشوق خوراکی

دعای-محبت-خوراکی-با-پیاز مهر و محبت

دعای مجرب محبت همسر با خوردنی ها,دعای جلب محبت روی خوراکی,دعای جلب محبت به خوراکی,دعای مهر محبت خوراکی,دعا خوردنی برای محبت شوهر,دعای محبت با پیاز,دعای محبت با پوست پیاز,دعا محبت با پیاز,دستور زبان مهر و ماه,دستور موقت مهر و موم ترکه,دستور زبان فارسی مهر و ماه

دعای مجرب محبت با غذا ها و خوراکی ها

دعای محبت با پیاز که در زیر آمده است را هنگام طبخ غذا به یک عدد پیاز بخوانید و آن را در غذا بریزید و به خورد همسرتان دهید. این دعا با رفع کدورت بین زن و شوهر باعث دیوانه کردن محبوب می شود به صورتیکه حاضر نیست از شما لحظه ای غافل شود.

« عَلِیُّ بْنُ مُوسَى بْنِ طَاوُسٍ الْحُسَیْنِیُّ فِی کِتَابِ أَمَانِ الْأَخْطَارِ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ الدُّعَاءِ لِسَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بِإِسْنَادِهِ عَنْ زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ وَ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ الْأَنْصَارِیِّ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع أَنَّهُ سَأَلَهُ سَائِلٌ أَنْ یُعَلِّمَهُ دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ »

دعای زیر را 110 مرتبه به یک شیشه روغن زیتون بخوانید و از آن روغن در تهیه غذایی که به خورد فرد مورد نظر می دهید استفاده کنید.

« وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ. »

هفت دانه فلفل سیاه بردارید و به هر کدام هفت مرتبه سوره نصر را بخوانید سپس فلفل ها را یک به یک درون آتش بیندازید و از خداوند بخواهید شما را به خواسته تان برساند. سوره نصر در زیر برایتان آورده شده است.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ . وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا . فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا »

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *