آخرین خبرها

دعای نجات از بلایا و دفع سختی های بزرگ

امروز می خواهیم به شما عزیزان راهگشایی بیاموزیم که در کتب دینی مختلف بار ها تکرار و بر خواندن آن تاکید شده است و در واقع با نام دعای نجات از بلایا و دفع سختی های بزرگ شناخته می شود. این دعا را بخوانید که سرانجام خیر و خوشی را نصیبتان می کند ان شاء الله.

08628 دعا و ختم مجرب

دعای نجات از بلا,دعای نجات از بلاها,دعای نجات از بلایا,دعای نجات از بلایای طبیعی,دعای نجات از بلاتکلیفی,دعای نجات از بلای طبیعی,دعا برای نجات از بلاتکلیفی,دعا برای نجات از بلا,دعا برای نجات از بلایای طبیعی,دعا برای نجات از بلایا

دعای نجات از بلایا و دفع سختی های بزرگ

مرحوم عارف کامل، سید علی آقا شوشتری فرمودند: حضرت صدیقه طاهره (س) این ختم را تعلیم فرمودند و بسیار مجرب است.
چون به شدت و بلیه ای مبتلا شدی با حضور قلب، ۱۰۰۱ مرتبه آیه کریمه «رَبَّهُ أَنِّی مَسَّنِیَ الضُّرُّ وَ أَنتَ أَرحَمُ الرّاحِمِینَ» را با خضوع و خشوع و تضرع بخوانی، نجات خواهی یافت.

در «مصباح» کفعمی آمده است که ذکر «لاَ اِله اِلاّ اللهُ المَلِکُ الحقُّ المُبین» دعای گشایش و فرج است، در مشکلات.

در کتاب تهذیب شیخ طوسی روایت است، کسی که بعد از نماز صبح ده مرتبه «سبحان الله العظیم و بحمدِهِ وَ لا حَولَ و لا قُوَّهَ اِلاّ بِالله العَلیِّ العَظیمِ» بگوید، خداوند به او سلامتی از نابینایی و دیوانگی و بیماری جذام و فقر عنایت می کند؛ و از خرابی خانه در امان می باشد.

در رحم مادر در یک کیسه آب قرار داشتیم که آسیبی به ما نرسد. در دنیا هم اگر هر روز، شش بار سوره ی «قُل هُوَ الله» را به بالا و پایین و جلو و عقب و راست و چپ مان بخوانیم، داخل کیسه ای می شویم که آسیبی به ما نمی رسد.

آیت الله العظمی شبیری زنجانی فرمودند:
به چند واسطه از مرحوم آقا سید مرتضی کشمیری نقل است که ایشان هم از حضرت بقیه الله نقل کرده اند که برای رفع مشکلات، این دعا خوانده شود: «یَا مَن إذا تَضَاَیَقَتِ الاُمُورُ فَتَحَ لَها باباً لَم تَذهَب إلیه وَهمٌ، یا اَرحَمَ الرّاحمین»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *