آخرین خبرها

دعای رفع مشکلات مالی و گرفتاری ها از بزرگان

امروز و در این مطلب از سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان و کاربران، ادعیه سریع الاثر و اذکار مجربی بیاموزیم که سبب می شود از درگیر های ذهنی در امان بمانید و اگر پیش و روی شما سختی هایی وجود دارد که مالی است از آن ها نجات یابید، دعای رفع مشکلات مالی و گرفتاری ها از بزرگان را همین حالا بخوانید.

83628706378 دعا و ختم مجرب

دعای رفع مشکل,دعای رفع مشکلات مالی,دعای رفع مشکلات و گرفتاری,دعای رفع مشکل و گرفتاری,دعای رفع مشکلات زندگی,دعای رفع مشکل مالی,دعای رفع مشکل فوری,دعای رفع مشکل بزرگ,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکل

دعای رفع مشکلات مالی و گرفتاری ها از بزرگان

فردی که دچار مشکلات شده و همه چیز خود را در مسیر کاسبی از دست داده بود، از آیت الله بهجت استمداد می طلبد؛ و از او می خواهد تا برای او دعا کند. ایشان نیز به او می فرمایند: ذکر شریف استغفار را زیاد تکرار نمایید و خسته نشوید، خداوند به شما توفیق خواهد داد

آیت الله بهجت می فرمودند:
برای حفظ انسان، صبح و شام سه بار گفته شود «اَللّهُمَ اجعَلنِی فِی دِرعِکَ الحَصِینَهِ اَلَّتی تَجعَلُ فیها مَن تُرید» این در روایت آمده و من سابقاً به یکی از افراد که در اصفهان هستند، این را سفارش می‌کردم و او ملتزم به این ذکر شد.

آیت الله سید عبدالکریم کشمیری معتقد بودند که در زمان هجوم گرفتاری‌ها و مشکلات، قرائت سوره و یا ذکری به نیت هدیه به امام جواد (ع) بسیار مؤثر و مجرب است.

یکی از مراجع حوزه علمیه قم مشکلی داشت. خدمت آقا سید عبدالکریم کشمیری رسید و ایشان این ذکر را به او سفارش کردند:
«یَا اَبَا الغَوثِ اَغِثنی، یَا وَلیَّ الله اَدرِکنی بِلُطفِکَ الخَفِی، لا اِلهَ اِلّا اَنتَ، سُبحانَکَ اِنِّی کُنتُ مِنَ الظّالِمِین» و بعد از مدتی مشکل او حل شد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *