آخرین خبرها

دعای راه یافتن به علوم غریبه سریع التاثیر

امروز و در این مطلب به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ملکوت786 مرجع دعا ها و ذکر های اسلامی و قرآنی و گره گشا های تجربه شده دعای راه یافتن به علوم غریبه سریع التاثیر را می آموزیم. در واقع اگر می خواهید این علوم را بیاموزید این دعا نتیجه می دهد.

032073607 ادعيه و اذكار

دعای علوم غریبه,دعای علوم غریبه برای ازدواج,دعای علوم غریبه سید طباطبایی,دعای علوم غریبه چیست,دعاهای علوم غریبه,دعا علوم غریبه,دعای محبت علوم غریبه,دعاهای قوی علوم غریبه,دعانویسی علوم غریبه,دعای دفع همزاد علوم

دعای راه یافتن به علوم غریبه سریع التاثیر

براي راه يافتن به علوم غريبه، روز شنبه که متعلق به اين امر است، به نيت اين عمل، غسل انجام داده و دو رکعت نماز، مثل نماز صبح خوانده و سپس هفتاد هزار مرتبه بدون توقف و حرف زدن در بين ذکر گفتن، ذکر «يا بديع» بگويد؛ سپس به تعداد 700 عدد حرف «ز» را روي کاغذ سفيدي نوشته و هنگام غروب آفتاب کاغذ را در قبرستان زير خاک مدفون سازد و در حين مدفون کردن کاغذ، 70 مرتبه بگويد: يا مُبدِعُ يا عَلاّمُ. توجه شود که هنگام دفن کاغذ، کسي نبايد عامل را ببيند. در موقع گرفتن ذکر «يا بديع»، اگر در حالات عامل، تغييري غير عادي پيش آيد، نبايد بترسد. زنان، بدون اذن شوهران خود، اجازه اين کار را ندارند و توفيق نمي‌يابند.

*********

هر كه مداومت كند به ذكر اين اسماء «اَلْقادِرُ، اَلْمُقْتَدِرُ، الْقَوِيُّ، الْقائِمُ» به عدد كبير چهل روز پديد آيد او را قوت و قدرت و توانائي در نفس كه بدان غالب آيد بر هر مردي سالك و سرّي عجيب در خواص اين اسماء است و شرح آن در وصف نيايد و صاحب اين دعوت اين اسماء از مكاشفات عالم غيب بر اسرار اين اسماء واقف گردد. و دعوت اين اسم 116 روز است به عدد اسم و اما به عدد كبير بايد خواند و هر روز يك بار و در يك محل خواند و ميان طلوع صبح صادق و برآمدن آفتاب اولي است خواند اين اسم.

2) به جهت ظاهر شدن امري پنهان و حاصل شدن کشفيات در هر روز 1106 مرتبه ذکر «يا ظاهر» گفته شود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *