آخرین خبرها

دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت تجربه شده

دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت تجربه شده

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت تجربه شده را شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید در زندگی عاقبت بخیر شوید زود تر نتایج لازم با بگیرید.

023783602820387 دعا و ختم مجرب
دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت تجربه شده

دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت تجربه شده,دعا برای عاقبت بخیر شدن,دعا برای عاقبت بخیر شدن فرزندان,دعا جهت عاقبت بخیر شدن,دعای عاقبت بخیری برای دوست,دعا برای عاقبت بخیر شدن فرزند,دعا جهت عاقبت بخیر شدن فرزند,دعای عاقبت به خیری در قران

دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت تجربه شده

فضل بن یونس از حضرت ابی الحسن (موسی بن جعفر علیه السلام) حدیث کند که آن حضرت به من فرمود این دعا را بسیار بخوان:
اللهم لا تجعلنی من المعارین و لا تخرجنی من التقصیر.
(یعنی بار خدایا مرا از عاریت داده شدگان (ایمان) قرار مده و از تقصیر بیرون مبر) گوید: من عرض کردم: اما عاریت داده شدگان، معنایش را دانستم، ولی معنای مرا از تقصیر بیرون مبر چیست؟ فرمود: هر کاری را که به خاطر خدای عزو جل انجام دهی پس خود را در آن کار پیش خود مقصر بدان، زیرا که همه مردم در کارهایشان میان خود و خدای عز و جل تقصیر کار و مقصرند. (138)

 

روایت شده پس از آن که مامون آن حضرت را به ولایتعهدی منصوب کرد مدتی باران نبارید، بعضی از اطرافیان مامون و دشمنان آن حضرت می گفتند: بنگرید آن گاه که علی بن موسی نزد ما آمد و ولایتعهد شد باران قطع گردید: تا آن جا که گوید: در روز دوشنبه برای طلب باران آن حضرت به صحرا آمد و مردم می نگریستند، ایشان بالای منبر رفت، پس از حمد و ثنای الهی فرمود:
اللهم یا رب انت عظمت حقنا اهل البیت، فتوسلوا بنا کما امرت، و اسلوا فضلک و رحمتک و توقعوا احسانک و نعمتک فاسقهم سقیا نافعا عاما غیر رائث و لا ضائر، و لیکن ابتداء مطرهم بعد انصرافهم من مشهدهم هذا الی منازلهم و مقارهم. (143)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *