آخرین خبرها

دعا های خیلی قوی برای ثروت و روزی تجربه شده

دعا های خیلی قوی برای ثروت و روزی تجربه شده

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 دعا های خیلی قوی برای ثروت و روزی تجربه شده را می خوانیم که باعث می شود در صورتی که درگیر بدهی هستید زود تر از این وضعیت خارج شده و نجات پیدا کنید. متن کامل دعا های خیلی قوی برای ثروت و روزی تجربه شده را در ادامه بیاموزید.

2763208683 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعا های خیلی قوی برای ثروت و روزی تجربه شده

دعا های خیلی قوی برای ثروت و روزی تجربه شده,دعای رزق و روزی و ثروت,دعای عزت و ثروت,دعای واقعی ثروتمند شدن,دعای واقعی برای پولدار شدن,دعای افزایش رزق و روزی و ثروت,دعا برای ثروت و توانگری,دعای ثروت و گنج عظیم,دعای ثروت وبرکت از حضرت علی,دعای ثروت و عزت

دعا های خیلی قوی برای ثروت و روزی تجربه شده

دعای ثروتمند شدن  از آیت الله العظمی سید “صادق روحانی” در مورد دعایی برای ثروتمند شدن و افزایش رزق سوال شد ، و ایشان پاسخ جالبی دادند. متن پرسش و پاسخ بدین شرح است: پرسش: با نظر به تجارب حضرتعالی  یا تجارب اساتیدتان، از نظر شما، بهترین دعایی که موجب افزایش رزق و روزی می شود کدام است؟

پاسخ: بسمه جلت اسمائه؛ از موارد تجربه شده و مفید ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده و علامه مجلسی (ره) آن را نقل نموده اند. این ختم به صورت زیر می‌‌باشد:اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،اين دعا نيز خوانده شود:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»و در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود: «یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی».

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *