آخرین خبرها

دعا ها و راهکار های آسان شدن زایمان و رفع استرس

دعا ها و راهکار های آسان شدن زایمان و رفع استرس

زایمان و به دنیا آوردن فرزند یکی از وظایف مهم هر زن و مادری است که قطعا پاداش عظیمی دارد و تربیت فرزند نیز به همین میزان اهمیت دارد، اما خانم ها در اولین زایمان خود عموما ترس زیادی از این رخداد دارند و در این مواقع قطعا خواندن دعا ها و راهکار های آسان شدن زایمان و رفع استرس می تواند این سختی را تا میزان زیادی کاهش دهد، در ادامه ی این مطلب می توانید این دعا ها را بیاموزید.

2783607360237962073 دعا و ختم مجرب شفای بیماری
دعا ها و راهکار های آسان شدن زایمان و رفع استرس

دعا ها و راهکار های آسان شدن زایمان و رفع استرس,دعای رفع ترس کودک,دعای رفع ترس نوزاد,دعای رفع ترس و دلشوره,دعای رفع ترس و دلهره,دعای رفع ترس نوزاد در خواب,دعای رفع ترس دلهره,دعای رفع ترس از دشمن,دعای رفع ترس و استرس,دعای رفع ترس کودک در خواب,دعای رفع ترس از تنهایی,دعای رفع ترس از جن,دعای رفع ترس قبل خواب,دعای رفع ترس برای کودکان,دعای رفع ترس در مفاتیح الجنان,دعای رفع ترس از مردم,دعای رفع ترس بچه ها,

دعا ها و راهکار های آسان شدن زایمان و رفع استرس

برای آرامش اعصاب و از بین رفتن اضطراب ، ذکر « ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم » را چهارده مرتبه به ظرفی از آب پاک بخواند و آب را بنوشد. اضطرابش از بین میرود و اعصابش بطور عجیبی آرام می شود.

حلبی می گوید : کسی به امام صادق علیه السلام عرض کرد وقتی تنها می شوم وحشت و اندوه مرا فرا می گیرد و آنگاه که میان مردم هستم چنین احساسی ندارم . حضرت به وی فرمودند : دستت را روی قلبت بگذار و بگو : بسم الله

سپس دستت را بر قلبت کشیده و هفت بار بگو :

أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَى نَفْسِی – وی گفت من چنین کردم و خداوند ترس و وحشت را ا ز من زدود و به جای آن انس و آرامش به من داد. (بحارالانوار ج 95 ص 138)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *