آخرین خبرها

دعا و سوره برای ازدواج و بخت گشایی – دعای جلب محبت

دعا و سوره برای ازدواج و بخت گشاییدعای جلب محبت

در این پست و یکی دیگر از مطالب سایت ملکوت786 مرجع ادعیه و گره گشا های اسلامی به شما عزیزان شرح می دهیم که باعث می شود میان دو شخص محبت به وجود آمده و همین طور بخت دختران و پسران جوان نیز باز شود و مشکلات یک به یک حل شود.

280360836207 بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب مهر و محبت
دعا و سوره برای ازدواج و بخت گشاییدعای جلب محبت

دعا و سوره برای ازدواج و بخت گشاییدعای جلب محبت,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج سریع دختر,دعای ازدواج اهل سنت,دعاي ازدواج,دعای ازدواج برای پسران,دعای ازدواج فوری,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج قوی,دعای ازدواج با معشوق از راه دور,دعاي ازدواج با معشوق,دعای ازدواج با معشوق فوری,دعای ازدواج با معشوق سریع,دعای ازدواج با معشوق,دعا ازدواج با معشوق,دعای برای ازدواج با معشوق,دعای مجرب ازدواج با معشوق,دعا برای ازدواج با معشوق,

دعا و سوره برای ازدواج و بخت گشایی – دعای جلب محبت

دعا های بسیاری در قرآن و سروه های قرآنی وجود دارد که در مورد ازدواج و اهمیت آن می باشد. این دعاها می تواند باعث ازدواج سریع شما با پسر یا دختر مورد علاقه تان شود. دعای زیر برای ازدواج سریع با پسر یا دختر مورد علاقه و همچنین افزایش رزق و روزی مفید است. آیه زیر را هر روز 10 مرتبه بخوانید:

وَأَنْكِحُوا الْأَيَامَىٰ مِنْكُمْ وَالصَّالِحِينَ مِنْ عِبَادِكُمْ وَإِمَائِكُمْ ۚ إِنْ يَكُونُوا فُقَرَاءَ يُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ ۗ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ

«باید مردان بی زن و زنان بی شوهر و بندگان و کنیزان صالح و شایسته خود را همسر دهید. اگر بینوا باشند خدا به کرم و لطف خود توانگرشان خواهد ساخت. خدا رحمتش وسیع و نامتناهی و به احوال بندگان آگاه است.» (سوره نور/ آیه 32.)

**************************

مسئله عدم ازدواج یا به تاخیر انداختن آن  غیراز عوامل  اجتماعی وفرهنگی  ,عوامل دیگری هم دارد . از جمله این عوامل به خطر افتادن دین و به گناه افتادن است.

چندین روش  بسیار بسیار مجرب برای ازدواج سریع با معشوق  ارائه می کنم  تا انشا الله  بزودی بخت شما گشوده شده وسریع تر ازدواج کنید ومارا از دعای خیر خود فراموش نفرمایید.

جهت بخت گشایی ذکریالطیف راهرروز ۱۲۹مرتبه بخواند.

آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور) را بهوقت اذان بخواند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *