آخرین خبرها

دعا های قوی برای گشایش بخت دختر و پسر دم بخت

دعا های قوی برای گشایش بخت دختر و پسر دم بخت

اگر می خواهید بخت شخصی را باز کرده و مشکلات ازدواج او را حل کنید حتما در ادامه این مطلب و یکی دیگر از عناوین سایت ملکوت 786 دعا های قوی برای گشایش بخت دختر و پسر دم بخت را بخوانید که ان شاء الله زود در نتایج لازم را می گیرید و مشکلات حل می شود.

023687360283 بخت گشایی و ازدواج بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب
دعا های قوی برای گشایش بخت دختر و پسر دم بخت

دعا های قوی برای گشایش بخت دختر و پسر دم بخت,دعای مجرب برای بخت گشایی دختر,دعا برای بخت گشایی زن بیوه,دعای بخت گشایی زنان بیوه,دعای بخت گشایی دخترا,دعای بخت گشایی زن مطلقه,دعای بخت گشایی فوری دختر,دعای برای بخت گشایی دختر

دعا های قوی برای گشایش بخت دختر و پسر دم بخت

مسئله عدم ازدواج یا به تاخیر انداختن آن  غیراز عوامل  اجتماعی وفرهنگی  ,عوامل دیگری هم دارد . از جمله این عوامل به خطر افتادن دین و به گناه افتادن است.

چندین روش  بسیار بسیار مجرب برای ازدواج سریع با معشوق  ارائه می کنم  تا انشا الله  بزودی بخت شما گشوده شده وسریع تر ازدواج کنید ومارا از دعای خیر خود فراموش نفرمایید.

جهت بخت گشایی ذکریالطیف راهرروز ۱۲۹مرتبه بخواند.

آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور) را بهوقت اذان بخواند.

*************************

دعایی دیگر جهت بخت گشایی، چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است و یا فرد خاصی را در نظر دارد برای تسریع سرعت ازدواج باید به مدت ده روز بعد از هر نماز واجب سریع بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند.

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)

مرحوم کاشانی می فرماید: برای گشایش بخت دختران دو رکعت نماز بخواند و بعد از سلام رو به قبله ۱۰۰ مرتبه بگوید: «یا لَطیفُ» مجرب است. (منبع: معراج الذاکرین /۱۸۳)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *