در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعا و سوره های مجرب برای زیبا شدن و باهوش شدن چنین پرداخته ایم ان شاءالله با سوره های قوی و مجرب جنین زیبا و باهوش خواهد شد . 

سوره برای زیبایی جنین,سوره قوی برای زیبایی جنین,سوره تضمینی مخصوص زیبایی جنین,سوره قرآنی جهت زیبایی فرزند,سوره قرآنی تضمینی و مجرب,دعا برای زیبایی جنین در ماه هشتم,دعا برای زیبایی جنین ,دعا برای زیبایی جنین در شکم مادر,دعا زیبایی جنین,طلسم زیبایی چیست,طلسم زیبایی بینی,طلسم زیبایی چشم,طلسم زیبایی پوست,طلسم زیبایی

سوره مجرب برای زیبایی جنین         

بر اساس روایات خواندن سوره توحید در بارداری مخصوصاً در ماه ۲ تأثیر زیادی بر زیبایی جنین دارد ، در ماه دوم حاملگی چهره جنین شکل می‌گیرد ، به همین خاطر این ماه برای خواندن سوره توحید مناسب است . 

تأثیر سوره یوسف بر جنین : در جایی دیگر روایت شده در نیمه هر ماه عربی که ماه بدر است شوهر سوره یوسف را بر شکم همسرش بخواند تا به امید خدا فرزند زیبایی به دنیا بیاورند .

خواندن نماز شب توسط مادر باردار تأثیر زیادی در زیبایی جنین و فرزند دارد . قبل بارداری و پیش از نزدیکی برای زیبایی فرزند و جنین سوره یاسین را بخوانید و به سیب یا انار فوت کنید و آن را میل کنید .     

             

سوره های مجرب برای باهوش شدن جنین                 

خواندن آیت الکرسی 

طلب استغفار 

صدقه دادن 

خواندن نماز (اول وقت) 

روزانه ۱۴۰ صلوات 

ختم قرآن 

قبل از اقدام به بارداری خواندن آیه ۸۷ سوره انبیا 

خواندن سوره قدر توسط شوهر هر شب ۷ مرتبه 

۴۰ روز زیارت عاشورا 

خواندن ۴۰ جمعه دعای ندبه 

انجام غسل های مستحبی 

۴۰ روز زیارت آل یاسین و ۴۹ روز زیارت جمعه 

دعای سمات را در چهل عصر روز جمعه 

تسبیحات حضرت زهرا 

چهل بار دعای توسل     

 

برگرفته از سایت دعاشفا