آخرین خبرها

ذکر های تجربه شده برای دفع استرس و رهایی از ترس

ذکر های تجربه شده برای دفع استرس و رهایی از ترس

اگر مدام با ترس و استرس در زندگی روبرو هستید و احساس می کنید زندگی شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داده است، رهگشای اسلامی را بخوانید که نتیجه بخش است و سبب می شود از تلخی ها و مشکلات بزرگ عبور کنید، متن کامل ذکر های تجربه شده برای دفع استرس و رهایی از ترس را می توانید به همین منظور بخوانید.

0328683602760273 دعا و ختم مجرب
ذکر های تجربه شده برای دفع استرس و رهایی از ترس

ذکر های تجربه شده برای دفع استرس و رهایی از ترس,دعای رفع ترس,دعای رفع ترس کودک,دعای رفع ترس از جن,دعای رفع ترس و نگرانی,دعای رفع ترس از کودک,دعای رفع ترس از شخصی,دعای رفع ترس و اضطراب,دعای رفع ترس از دشمن,دعای رفع ترس در خواب,دعای رفع ترس کودک در خواب,دعای رفع ترس از تنهایی,دعای رفع ترس دلهره,دعای رفع ترس نوزاد در خواب,دعای رفع ترس در مفاتیح الجنان,دعای رفع ترسیدن نوزاد,دعای رفع ترس از مردم,دعای رفع ترس قبل خواب,دعای رفع ترس از زلزله,دعای رفع ترس نوزاد سریع التاثیر و مجرب,

ذکر های تجربه شده برای دفع استرس و رهایی از ترس

در هنگام برداشتن تربت بگو: اللَّهُمَّ إِنَّ هَذِهِ طِينَةُ قَبْرِ الْحُسَیْنِ وَلِیِّكَ وَ ابْنِ وَلِیِّكَ اتَّخَذْتُهَا حِرْزاً لِمَا أَخَافُ وَ لِمَا لَا أَخَافُ

پروردگارا، اين تربت آرامگاه حضرت حسين عليه السّلام، ولىّ تو و زاده‌ى ولىّ توست. آن را جهت آسودگى و محفوظ ماندن از هر چه ازآن مى ‌ترسم و آنچه [به واسطه عدم آگاهى]ازآن نمى ‌ترسم، برداشته‌ام.
هم چنين به سند ديگرى چنين روايت شده هست : اللَّهُمَّ إِنِّی أَخَذْتُهُ مِنْ قَبْرِ وَلِیِّكَ وَ ابْنِ وَلِیِّكَ فَاجْعَلْهُ لِی أَمْناً وَ حِرْزاً مِمَّا أَخَافُ وَ مِمَّا لَا أَخَافُ.

پروردگارا، اين خاك را از مرقد ولىّ تو و زاده‌ى ولىّ تو برداشته‌ام؛ پس آن را باعث حفظ و ايمنى‌ام از زيان آنچه مى‌ترسم و نمى‌ترسم، قرار ده.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *