آخرین خبرها

زمان مخصوص نوشتن دعای بخت گشایی و محبت و تعیین ساعت کواکب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به زمان مخصوص نوشتن دعای بخت گشایی و محبت و تعیین ساعت کواکب پرداخته ایم. برای تعیین بهترین زمان برای نوشتن دعای ازدواج و تعیین ساعات کولکب مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

11882306-8D83-49C1-85D4-64B76FCA8383-300x221 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب

زمان مخصوص نوشتن دعای بخت گشایی و محبت و تعیین ساعت کواکب,زمان مناسب برای نوشتن دعای بخت گشایی و محبت – ساعات دعانویسی و تعیین ساعات کواکب,زمان نوشتن دعای گشایش بخت,نوشتن دعای بخت گشایی با اجازه استاد,ساعات مخصوص دعا نویسی,دعای مهر و محبت چه زمانی نوشته می شود,بهترین زمان جهت نوشتن دعای بخت گشایی و ازدواج

زمان مخصوص نوشتن دعای بخت گشایی و محبت و تعیین ساعت کواکب

((نوشتن تمامی دعاها نیاز به اذن استاد وآگاهی کامل ازآداب دعانویسی دارد))

ساعت دعانویسی

در مورد هفته و ساعات : یک هفته هفت روز می باشد و هر روز متعلق به کوکبی می باشد و هر روز ساعاتی سعد و نحس دارد و هر روز از اول ساعت او که یک ساعت قبل ازطلوع آفتاب میشود شروع می شود . روز شنبه ساعت اول یک ساعت قبل از طلوع آفتاب زحل نحس اکبر می باشد . روز یکشنبه ساعت اول یک ساعت قبل ازطلوع آفتاب شمس سعد اکبر می باشد . روز دوشنبه ساعت اول یک ساعت قبل از طلوع آفتاب قمر سعد اصغر می باشد . روز سه شنبه ساعت اول یک ساعت قبل ازطلوع آفتاب مریخ نحس اصغر می باشد . روز چهارشنبه ساعت اول یک ساعت قبل ازطلوع آفتاب عطارد سعد اصغر می باشد . روز پنجشنبه ساعت اول یک ساعت قبل ازطلوع آفتاب مشتری سعد اکبر می باشد . روز جمعه ساعت اول یک ساعت قبل ازطلوع آفتاب زهره سعد اکبر می باشد .

((دوستان بدون اذن و آگاهی کامل خودسرانه دعا ننویسید))

روز شنبه : کوکب او زحل می باشد و در آن روز باید تعویذات و دعاهای بغض و جدایی و آوارگی نوشت وملک سفلی او میمون ابانوخ می باشد و حاکم بر ملک علوی او کسفیاییل می باشد و متعلق به برج دلو می باشد و معدن او سرب می باشد و بخور او شمع سفید و میعه سایله و لادن می باشد .

روز یکشنبه : کوکب او شمس است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای کارگشایی و رزق و روزی ، رونق بازار ، فتح و پیروزی ، بخت گشایی ، محبت ،غلبه بر دشمن ،طلسم دفع دشمن نوشت و ملک سفلی او ابوعبدالله سعید المذهب می باشد و حاکم بر ملک علوی او روفیاییل می باشد و متعلق به برج اسد می باشد و معدن او طلا می باشد و بخور او سندروس می باشد .

روز دوشنبه : کوکب او قمر است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای باطل سحر و رزق و روزی نوشت و ملک سفلی او ابی الحارث می باشد و حاکم بر ملک علوی او جبراییل می باشد و به برج سرطان متعلق می باشد و معدن او نقره است و بخور او لبان نر می باشد .

روز سه شنبه : کوکب او مریخ است و در آن روز تعویذات و دعاهای شفای مر یض باید نوشت و یا بغض وآوارگی دشمن نوشت و ملک سفلی او ابی محرز احمر می باشد و حاکم بر ملوک علوی سمساییل می باشد و متعلق به برج عقرب می باشد و معدن او آهن است و بخور او صندل سرخ است .

روز چهارشنبه : کوکب او عطارد است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای زبان بندی ، باید نوشت و ملک سفلی او برقان و یکنی بابی العجائب می باشد و حاکم بر ملوک علوی میکاییل می باشد و متعلق به برج جوزا می باشد و معدن او جیوه است و بخور او مقبل ارزق و عنبر می باشد .

روز پنجشنبه : کوکب او مشتری است و در آن روز تعویذات و دعاهای محبت ، و کارگشای و بخت گشایی و زبان بندی انجام داد و ملک سفلی او شهمورش و هو قاضی الجن می باشد و حاکم بر ملوک علوی او صرفیاییل می باشد و متعلق به برج قوس می باشد و معدن او قلع است و بخور او عود و کافور می باشد .

روز جمعه : کوکب او زهره است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای کارگشایی ، رزق و روزی ،محبت ، و باطل سحر انجام داد و ملک سفلی او ابیض می باشد و کنیه ابوالحسن زوبعه می باشد و حاکم بر ملک علوی او عنیاییل می باشد و متعلق به برج ثور می شود و معدن او مس است و بخور او مستکی می باشد

طریقه محاسبات ساعات نجومی

ارباب النّهار یا نشانگان روزها:

هر روز هفته متعلق به یک کوکب است و ساعت أول آن روز به نام آن کوکب نامگذاری شده است: روز یکشنبه خورشید، روز دوشنبه قمر، روز سه شنبه مریخ، روز چهارشنبه عطارد، روز پنجشنبه مشتری، روز جمعه زهره، روز شنبه زحل؛ نامهای هفته را که غربیها بر روزهای هفته خود گذاشته اند نیز برگرفته از همین تعلق روزها به کواکب است که برخی از نامهای یونانی اقتباس شده است (روز یکشنبه Sunday به معنی روز خورشید، روز دوشنبه Monday به معنی روز ماه و …)

این اوقات را خواجه نصیر الدین طوسی به نظم بیان فرموده است:
روز یکشنبه است نسبت خَور = وآن دوشنبه است روز قمر
روز سه شنبه آنِ بهرام است = آنکه مریخ مر ورا نام است
چارشنبه گرفت کوکب تیر = مشتری پنجشنبه آمد میر
زهره را داد جمعه، و به زحل = داد شنبه خدای عزّوجلّ

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *