آخرین خبرها

طلسم جلب محبت دفنی برای زیاد شدن آتش عشق

در این پست و یکی دیگر از عناوین و ادعیه سایت ملکوت786 می آموزیم طلسم جلب محبت دفنی برای زیاد شدن آتش عشق را که سبب محبوبیت در دل عزیزان شده و طلسم جلب محبت دفنی برای زیاد شدن آتش عشق در واقع باعث می شود که عشق همسرتان نیز در زندگی همواره به شما زیاد بماند. بر این اساس این عشق شعله ور خواهد بود.

,طلسم محبت شدید بدون بازگشت,طلسم محبت شديد بدون بازگشت,طلسم محبت شدید بدون بازگشت دعای محبت بسیار بسیار قوی,طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه,طلسم محبت سوزاندنی,طلسم محبت سوزاندنی نی نی سایت,طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ,طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه

دعا-و-طلسم-عشق مهر و محبت

طلسم جلب محبت دفنی برای زیاد شدن آتش عشق,طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر,طلسم محبت سوزاندنی با شمع,طلسم محبت سوزاندنی با نمک,طلسم محبت سوزاندنی با شکر,طلسم محبت سوزاندنی فوری با نمک,طلسم محبت با پیاز,طلسم محبت با پوست پیاز,طلسم محبت در حد دیوانگی,طلسم عشق در حد دیوانگی

بعد از نماز صبح، 7 مرتبه عبارت زیر را به یک تکه سنگ کوچک خوانده و سپس سنگ را زیر خاک دفن کنید تا خیلی فوری جلب محبت معشوق میسر گردد.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ »

اگر به دنبال طلسم محبت دفنی بسیار قوی تا فرد مورد نظر را شیفته خود کنید باید عبارت زیر را 10 مرتبه روی یک کاغذ سفید بدون خط بنویسید و سپس آن را تا زده و در خاک باغچه دفن کنید. امید است که خداوند ما را به حاجتتان برساند.

« الوحا الوحا الوحا العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه »

طلسم جلب محبت با دانه فلفل

هفت عدد دانه فلفل سیاه برداشته و به هرکدام عبارت زیر را بخوانید و سپس آن ها را در خاک دفن کنید تا بتوانید از این طلسم محبت دفنی جهت برآورده شدن خواسته خود در امر حلال استفاده کنید.

« اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ »

نوع دیگری از طلسم محبت دفنی، با استفاده از دانه انگور انجام می شود که دقیقا همانند طلسم محبت دفنی با خرما می باشد و باید همان رویه را برای دانه انگور که یک میوه بهشتی است انجام دهید.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *