در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به فضیلت خواندن آیه الکرسی برای رضایت و خشنودی خداوند مهربان پرداخته ایم. برای رضایت و خشنودی خداوند متعال دعا و آیات مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

7F09EEFD-2DA4-44D8-AD7D-FEB96FE531ED-300x200 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب

فضیلت خواندن آیه الکرسی برای رضایت و خشنودی خداوند مهربان,تاثیر خواندن آیه الکرسی برای رضایت و خشنودی خداوند و دیدن جایگاه خود در بهشت,خواندن دعای آیت الکرسی,آیه الکرسی برای رضایت و خشنودی خداوند,آیه الکرسی برای دیدن جای خود در بهشت,آیت الکرسی برای برآورده شدن حاجت,ایه الکرسی برای آمرزش گناهان

فضیلت خواندن آیه الکرسی برای رضایت و خشنودی خداوند مهربان

آیه الکرسی برای رضایت و خوشنودی خداوند

پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) فرمود:

وقتی که خداوند تعالی فاتحه الکتاب (سوره حمد) و آیه الکرسی را نازل کرد بر عرشش معلق کرد که هیچ چیزی بین اینها و خداوند حجاب نبود…، پس خداوند فرمود: به عزت و جلالم قسم اگر بنده ای از بندگان من این آیات را بعد از هر نمازی قرائت کند من او را در حظیره القدس و آنچه که در آن است ساکنش می‌کنم. و در هر روز هفتاد بار او را نظر می‌کنم به نگاه خاصی. . . و در هر روز هفتاد حاجت او را که کمترینش مغفرت و عفو من باشد برای او برآورده می‌کنم و در نزد تمام دشمنانش عزیز و نصرتش می‌دهم و هیچ چیزی مانع دخولش در بهشت نیست.

آیه الکرسی برای دیدن جای بهشت

در کتاب خواص الایات ص ۱۹ آمده در روایات آمده است:

هرکسی بعد از هر نماز واجبی به خواندن آیه الکرسی مداومت داشته کند، از دنیا نخواهد رفت تا زمانی که جایگاه خود را در بهشت ببیند.

برگرفته از سایت دعاسایت