آخرین خبرها

دعاهای مجرب برای رفع سردرد و دعای شفای بیماری صرع

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای مجرب برای رفع سردرد و دعای شفای بیماری صرع پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای مجرب بیماری صرع و سردرد درمان خواهد شد . 

دعا در درمان صرع,دعای رفع سردرد شدید,دعای رفع سردرد در مفاتیح الجنان,دعای رفع سردرد فوری,دعای رفع سردرد ,دعای رفع سردرد میگرنی,دعای رفع سردرد و میگرن,دعای رفع سردرد کودک,دعاهای رفع سردرد,دعا صرع,دعای مخصوص صرع,دعای درمان صرع از امام رضا,دعای رفع بیماری صرع و تشنج امام رضا,دعای شفای سریع بیماری صرع و تشنج,سوره های درمان صرع و تشنج از امام رضا        

-مجرب-برای-رفع-سردرد-و-دعای-شفای-بیماری-صرع-300x159 احاديث معصومين عليهم السلام ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب شفای بیماری متفرقه
دعاهای مجرب برای رفع سردرد و دعای شفای بیماری صرع

دعای شفای صرع      

مرحوم سید نعمت الله جزائری مولف کتاب زهر الربیع فرموده است:اگر روایت ( ولایه علی بن ابی طالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی ) را بر مریض بخوانند شفا یابد و اگر بر مصروع بخواند بهبود یابد و این مساله بارها به تجربه رسیده است و اگر آن را بنویسد و با آب بشویند و بخورند برای دفع درد مفید و مجرب است.
امام صادق(ع) فرمود : هر کس سوره «سجده» را بنویسد وبر کسی که صرع دارد ببندند، شفا پیدا خواهد کردو از تشنج رهایی می یابد.
امام رضا(ع) می فرماید : ”برای درمان صرع (حالت تشنج شدید) سوره ی حمد و ناس و فلق را بر ظرف آبی بخوانید و به آن بدمید سپس آب را بر سر و صورت بیمار بریزید ان شاءالله خوب می شود.
روایت شده است پیامبر اکرم (ص) ابوایوب انصاری را مشاهده کرد که ریزه های نانی را که در سفره ریخته است می خورد حضرت فرمود “هر کس این عمل را انجام دهد خداوند او را از جنون، جذام، برص، زرداب (یرقان) و حماقت محافظت می نماید.              

دعای مجرب برای رفع سردرد             

گفتار و رفتار معصومین (علیهم السلام) همانند چراغی در تاریکی است که انسان را به سوی مسیر درست و صحیح رهنمون می‌کند و بدون تردید هر کس به هر میزانی که از الگوگیری از ائمه هدی (علیهم السلام) فاصله بگیرد، به همان میزان نیز از مسیر حق و حقیقت دور شده و هر چه در الگوگیری از معصومین(علیهم السلام) بهتر و دقیق‌تر عمل کند، به همان مقدار به مسیر هدایت و حقیقت نزدیک شده است.

کسی از سردرد به امام صادق (ع) شکایت کرد. ایشان به وی فرمودند دست خود را روی درد بگذار و سوره اخلاص و آیة الکرسی را بخوان و بگو : اللَّهُ أَکْبَرُ اللَّهُ أَکْبَرُ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَ اللَّهُ أَجَلُّ وَ أَکْبَرُ مِمَّا أَخَافُ وَ أَحْذَرُ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ عِرْقٍ نَعَّارٍ وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ حَرِّ النَّارِ 

منبع : بحارالانوار ج 92 ص ۵۸             

 

برگرفته از سایت دعا786 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *