آخرین خبرها

ماهیت همزاد یا قرین انسان – روش دفع همزاد

ماهیت همزاد یا قرین انسان – روش دفع همزاد

علوم-غریبه-1-150x150 ادعيه و اذكار پرسش و پاسخ دعا و ختم مجرب متفرقه
ماهیت همزاد یا قرین انسان – روش دفع همزاد

این مطلب از سایت malakut786.com در مورد همزاد و روشهای دفع آن میباشد.

گفته شده در دنیا برای هر مرد و زنی همزادی وجود دارد.

همزاد طایفه ای از شیاطین ماکر و عنید است که گفته شده قوت و قدرتی بالاتر از دیگر اجنه دارد و بعضا به برخی از انسانها مسلط شده و او را از معروف باز میدارد و به منکر تشویق میکند.

خداوند سبحان در قرآن کریم میفرماید :

( الشَّيْطَانُ يَعِدُكُمُ الْفَقْرَ وَيَأْمُرُكُم بِالْفَحْشَآءِ وَاللهُ يَعِدُكُم مَّغْفِرَةً مِّنْهُ وَفَضْلاً وَاللهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ )

همزاد در اشکال متعدده متعرض افراد میگردد که ممکن است در عالم رویا یا خواب باشد یعنی وهم حقیقی مدمر (همزاد میتواند خود را در اشکال کثیره بر اشخاص نمایان سازد که جدّاً موجبات ایذاء در خواب و بیداری است. مثلا میتواند بصورت شخص با ظاهر بسیار سیاه و یا حیواناتی مثل سگ و قط الاسود و جاسومه و روباه و گاو و از این قبیل باشد) .

نوع شایع تعرضات همزاد ، نوع بدون سحر و طلسم است که مسمی است به مس قرین و در اغلب اوقات به دلیل ترک دین و تدین و عبادات توسط شخص است. خداوند سبحان در قرآن کریم میفرماید :

بسم الله الرحمن الرحيم

( الذين يأكلون الربا لا يقومون إلا كما يقوم الذي يتخبطه الشيطان من المس ذلك بأنهم قالوا إنما البيع مثل الربا وأحل الله البيع وحرم الربا فمن جاءه موعظة من ربه فانتهى فله ما سلف وأمره إلى الله ومن عاد فأولئك أصحاب النار هم فيها خالدون) سوره البقرة .آيه 275

نوع دیگری از تعرض همزاد این است که مبادی قفل همزاد از جانب سحر و طلسم و از جانب ساحر باشد و بدین دلیل همزادی بخدمت گرفته شده است. در این نوع ، آزار و ایذاء در انواع کثیره خواهد بود .

تاثیرات مخرب همزاد در روابط خانوادگی و ازدواج و …. غیر قابل انکار است . مثلا برخی از تاثیرات مخربش در ازدواج اینگونه است :

مشکلات حاد در روابط زن و شوهر و بحث و جدلهای طولانی، احساس بیگانگی زن از شوهرش یا برعکس (مثلا باعث میشود که از او متنفر شود یا اورا بصورت حیوان ببیند مثل میمون و …. ) ترس از عروسی با همدیگر ، تنفر بدون دلیل و سوق دادن آنها به فراق و عدا (تبغیض و تفریق) و موارد متعدد دیگر….

احراق و کشتن قرین امری است ناممکن و تنها راهی که برای درمانش متصور است تعذیب و ترهیب و ضربش برای انصراف و دفع شدن از فرد مورد ایذاء است و این خود طرقی خاص را میطلبد…..

برگرفته از نوشته ها و مطالب #استاد دکتر احمدرضابابایی

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *