آخرین خبرها

نسخه مجرب برای گشایش و بازگشت روزی و کسب رزق

نسخه مجرب برای گشایش و بازگشت روزی و کسب رزق

در صورتی که مانند بسیاری از انسان های روی زمین با مشکلات و گرفتاری های مالی روبرو هستید در ادامه این پست به شما عزیزان نسخه مجرب برای گشایش و بازگشت روزی و کسب رزق را شرح می دهیم.

در واقع این دعا باعث می شود که از مشکلات مالی کوچک و بزرگ رها شوید و اگر زندگی تان پر از اتفاقات سخت است که با بن بست روبرو می شوید، این دعا گره زندگی تان را باز می کند.

Untitled-1 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
نسخه مجرب برای گشایش و بازگشت روزی و کسب رزق

نسخه مجرب برای گشایش و بازگشت روزی و کسب رزق,دعای مجرب برای افزایش رزق و روزی,دعای مجرب جهت افزایش رزق و روزی,دعاهای مجرب برای افزایش رزق و روزی,دعا مجرب برای افزایش رزق و روزی,دعای بسیار مجرب برای افزایش رزق و روزی,دعای مجرب برای روزی فراوان,دعای خیلی مجرب برای روزی فراوان,دعای مجرب برای زیاد شدن روزی,دعای مجرب برای رزق و روزی پرخیر و برکت,دعای بسیار مجرب برای روزی,دعای بسیار مجرب رزق و روزی,دعای بسیار مجرب برای زیاد شدن روزی,دعای بسیار مجرب برای رزق و روزی مغازه

نسخه مجرب برای گشایش و بازگشت روزی و کسب رزق

از مولا علی علیه السلام نقل شده است:
«اگر رزق و روزے و ثروت زیادےمی خواهی و دوست دارے از هر بنده و آزادے بی نیاز باشی و به زودے به آرزوهایت برسی و از غل و غش و حیله در امان باشی؛ پس «فاتحه الڪتاب» را بخوان ڪه اسرار عجیبی در آن نهفته است. براے رسیدن به آرزوها و حاجت هایت، این سوره را در پنج نوبت(صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا) تلاوت ڪن.

پس آنچه ڪه از عزت و مقام و حرمت می خواهی، به آن می رسی، و آن عزّتی ڪه هیچ وقت تغییر و با حادثه هاے زمان ڪاستی پیدا نمی ڪند و نیز توفیق و خوشحالی مداوم به تو می رسد و از همه شرها و ناراحتی ها و ضررها در امانی. هیچ وقت تو را گرسنگی و برهنگی و جدایی یار نمی رسد، و هیچ ڪس به تو براے امر و نهی مسلط نمی شود، و در حفظ الهی هستی و به آرزوهایت در زندگی می رسی.پس اگر این ختم را همیشه ادامه دادے، شخصی به عنایت الهی به سوی تو می آید و تو را از دیگران بی نیاز می کند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *