آخرین خبرها

کلید امورات مهم و دعای هر حاجت بزرگ

کلید امورات مهم و دعای هر حاجت بزرگ

دعای-کارگشایی-مجرب-3-150x150 ادعيه و اذكار دعا و ختم مجرب
کلید امورات مهم و دعای هر حاجت بزرگ

ادعیه فراوانی برای گشایش امورات و طلب کردن حاجات مهمه میباشد. برای راهگشای امورات مهم و حاجات بزرگ و نشدنی شما و کلیدی الهی و نوری از جانب پروردگار و گره گشایی همه دغدغه ها و خواسته های دنیوی خویش نیت کرده و [سوره مبارکه و جلیل القدر طه] را یک مرتبه در کاغذی بدون خط و خش و البته پاک و در زمان و مکانی سعد و مکانی مطهر ، با رعایت کامل آداب و شرایط و با یقین قلبی به حاجت رواشدن خویش و با توجه به معنی آیات شریفه آن پس از دورکعت نماز حاجت ،  بنویسد و با خود همراه داشته باشد یا به گردن آویزد .

همچنین بهتر است بطور منظم در وقت طلوع آفتاب هم ذکر یا فتاح بگوید و صلوات فرستد. در طول روز هم  صدقه نیز دهد و به نیازمندان کمک کند. بدون شک هر چه از خدا بخواهد چه مادی باشد و چه معنوی خدای رحمان و بخشاینده به وی عطا خواهد کرد و حتی گره کار دیگران را به دست وی خواهد سپرد. مجرب است .

*****

کلید امورات مهم و دعای هر حاجت بزرگ , دعای کارگشایی و طلب حاجت , دعای طلب کردن هر حاجت , دعای حاجت و گشایش کار , دعای حاجات مهم , دعای طلب حاجات مهم , دکتراحمدرضابابایی استاددعا شماره تماس با استاد بابایی , دستورالعمل حاجت روایی , دعای روا شدن حاجت , دعا برای حاجت روا شدن , دعای طلب حاجت و کارگشایی , دعایی مهم برای گشایش امورات , دستورالعمل گشایش کارهای مهم

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *