در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ گردنبند حرز امام جواد ع و خواص و فواید حرز امام جواد پرداخته ایم تا از حرز مجرب از چشم زخم و اجنه به دور بمانید .     

حرز امام جواد چیست,حرز امام جواد ,حرز امام جواد ,حرز امام جواد کامل,حرز امام جواد اصل,حرز امام جواد روی پوست آهو,حرز امام جواد برای کودکان,حرز امام جواد برای چشم زخم,گردنبند حرز امام جواد زنانه,گردنبند حرز امام جواد ,گردنبند حرز امام جواد ,گردنبند حرز امام جواد روی پوست آهو,گردنبند حرز امام جواد قیمت,گردنبند حرز امام جواد مردانه ا,گردنبند حرز امام جواد نقره,گردنبند حرز امام جواد چیست     

گردنبند-حرز-امام-جواد-ع-و-خواص-و-فواید-حرز-امام-جواد-300x158 ادعيه و اذكار حرز مجرب دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه

گردنبند حرز امام جواد ع و خواص و فواید حرز امام جواد

خواص گردنبند حرز امام جواد (ع)              

سخن مرحوم بهجت پیرامون دعای حرز حضرت جواد (ع)  : برای پیشگیری از چشم نظر و یا دفع جادو و طلسم همراه داشتن دعای حرز جواد ع اثر وفور دارد . (گوهرهای حکیمانه، ص ۱۳)
آیت الله خرازی : به خاطر دارم که حتی از پیش از تنش انقلاب اسلامی حرز امام جواد (ع) میان علما مشهور و شناخته گشته بود و مردم از خاصیت ها حرز جواد (ع) آگاه بودند .
همانطور که پیش تر توضیح گشت همین دعای محترم اکثرا به صورت گردنبند، بازوبند و انگشتر بهره بردن می گردد لیکن توصیه گردیده ترین حالت برای بهره مندی حداکثر از فواید آن بهره بردن به صورت بازوبند می باشد. هنگامی که تصمیم به بستن حرز جواد (ع) بر بازو را دارید برای برتر و کامل تر نتیجه گرفتن از ویژگی حرز امام جواد علیه السلام ابتدا وضو بگیرید و بعد از آن دو نماز دو رکعتی بخوانید ؛ در هر رکعت پس از حمد، هفت بار «آیت الکرسی »، هفت بار آیه «شهدالله » (۱۸ سوره آل عمران)، هفت مرتبه سوره مبارکه شمس، هفت بار سوره مبارکه لیل و هفت بار سوره اخلاص را قرائت نمایید .                      

خواص استفاده از حرز امام جواد (ع)                   

در دین اسلام دعا ها و راه های زیادی وجود دارد که می توان به واسطه استفاده از آن‌ ها بلا ها و سحر و جادو را از انسان دور کرد. در بین آن ها این دعای شریف از حضرت جواد (ع) شناخته ‌شده ‌ترین می باشد . در ادامه لیست کامل فواید و خواص حرز امام جواد (ع) آورده شده است . همان طور که پیش تر اشاره کردیم این خاص مربوط به دعای حرز کبیر است .
دفع بلایا دعای حرز امام جواد (ع) در بین تمام دعا ها و اذکار مانند حرز شرف شمس برای دفع بلا معروف تر می باشد . در صورتی که به معنی حرز امام جواد (ع) دقت کنیم این امکان وجود دارد که بتوانیم از مصداق های دفع بلا مواردی را مانند حفظ از بیماری نام ببریم .

همین طور با اندکی توجه به متن دعای حرز امام جواد (ع) و دقت در معنی آن می توان به این نتیجه رسید که به صورت ضمنی خواص و فواید زیر را دارا می باشد :   

دفع نگاه و زبان بد دشمنان از مهم ترین خواص استفاده از حرز امام جواد (ع) به شمار می آید .
جلوگیری از ضرر و زیان از مردم، پادشاهان، شیاطین، اجنه و دیو ها
تاثیر فروان در دفع چشم زخم
جذب اشخاص صالح به سمت صاحب حرز
حفظ از وسوسه مردم و شیاطین
مصون ماندن از تنگدستی، گرسنگی و تشنگی
باطل کردن انواع سحر و جادو
آشکار شدن دست افرادی که پشت سر صاحب حرز غیبت نموده ‌اند.
محفوظ ماندن از مکر، فریب و عداوت
مصونیت از زخم ‌ها، مغروق گشتن و مغلوب شدن
حفظ عزت و آبرو
محفوظ ماندن از کشته شدن و انتقام گرفتن         

 

برگرفته از سایت دعاگو