آخرین خبرها

آثار و برکات سوره جن برای ازدواج دختران و پسران و بخت گشایی مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به آثار و برکات سوره جن برای ازدواج دختران و پسران و بخت گشایی مجرب پرداخته ایم. برای بخت گشایی و ازدواج جوانان دعا و سوره مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

22E3A785-2918-4B75-90D3-DCF36967BE17-300x169 ادعيه و اذكار بخت گشایی و ازدواج دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب

آثار و برکات سوره جن برای ازدواج دختران و پسران و بخت گشایی مجرب،خواص سوره جن برای ازدواج دختران و پسران,سوره جن برای ازدواج,فوائد سوره جن برای ازدواج,آثار و برکات سوره جن برای ازدواج,سوره قوی و مجرب مخصوص ازدواج,بهترین سوره قرآنی برای ازدواج

آثار و برکات سوره جن برای ازدواج دختران و پسران و بخت گشایی مجرب

روایت از امام صادق علیه السلام:

هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی‌دهند سوره جن را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می‌کند.

به جهت مطالب عظیم و بزرگ صد بار بگوید «جن» و یک بار سوره «قل هو الله احد» را بخواند و باز صد مرتبه بگوید «جن» و یک مرتبه سوره «قل هو الله» را بخواند تا هفت بار این را تکرار کند، همین که هفت مرتبه «توحید» و هشتصد بار «جن» تمام شد بعد از آن ۱۷ بار سوره «قل هو الله احد» را تا آخر بخواند، خداوند مطلب و حاجت او را براورده می‌کند و بی شک عمل خواهد شد. این از مجربات است و آزموده شده است.

از اسحق بن عمار روایت شده که حضرت صادق علیه السلام فرمودند:

«خواندن سوره جن را ترک نکنید زیرا خداوند ان را دوست می‌دارد و هرکس آن را بخواند او را نیز دوست خواهد داشت و هر که به خواندن آن مداومت کند خداوند در روز قیامت نامه عملش را به دست راست او دهد و از کردار او در اسلام حساب سخت نکشد و آنقدر به او پاداش عطا فرماید تا خشنود گردد.»

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *