آخرین خبرها

آیات قرآنی و دستورالعمل های مجرب برای افزایش رزق و روزی و برکت در کسب و معاش

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به آیات قرآنی و دستورالعمل های مجرب برای افزایش رزق و روزی و برکت در کسب و معاش پرداخته ایم. برای رونق گرفتن تجارت و افزایش روزی و زیادی مال آیات مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

35E7AE2F-082A-4513-9D1E-DA4A1C9ED0FE دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب رزق و روزی

آیات قرآنی و دستورالعمل های مجرب برای افزایش رزق و روزی و برکت در کسب و معاش,احادیث درباره افزایش روزی,نسخه ای قوی برای زیاد شدن روزی,آیات قرآنی مخصوص وسعت رزق و روزی,دعا و ذکر برای برکت در معاش و کسب و کار,داستان و ماجرای واقعی درباره افزایش رزق و روزی

آیات قرآنی و دستورالعمل های مجرب برای افزایش رزق و روزی و برکت در کسب و معاش

نسخه سریع الاجابه و احادیثی درباره گشایش روزی

بسم الله الرحمن الرحیم

در کنار کار و تلاش و عمل به آیات و روایات رزق و روزی شما بیشتر می شود و انشاء الله به فضل خدا پولدار می شوید و البته قبل از پولدار شدن از خدا بخواهید که اول ظرفیتش را به ما بدهد و بعد پولداریش را تا مثل بعضی ها نشویم .

رزق و روزى کرم کور در سخره

مى گویند حضرت سلیمان در کنار دریا نشسته بود ، مورچه اى را دید دانه گندمى را برداشته و به سوى دریا مى رود ، تا به آب رسید ناگهان قورباغه اى سر از آب بیرون آورد  و دهانش را باز کرد مورچه داخل دهان او شد و قورباغه به آب فرو رفت و حضرت سلیمان علیه السلام با تعجب در این باره فکر مى کرد.

بعد از دقایقى دوباره قورباغه از آب بیرون آمد و دهانش را باز کرد و مورچه از دهانش خارج شد و دانه همراهش نبود.

حضرت سلیمان علیه السلام سبب کارش را از او پرسید ، عرض کرد: یا نبى الله در ته این دریا سخره اى تو خالى است که کرم کورى خدا او را همانجا آفریده و توانائى ندارد که بیرون آید و معاش خود را جوید و خدا مرا موکل روزى او کرده و خدا این قورباغه را مسخر من ساخته که مرا حمل کند و نزد آن کرم کور ببرد و او دهانش را به سوراخ آن سخره مى گذارد و من وارد آن سخره مى شوم و روزیش را به او مى رسانم و بعد از همان سوراخ خارج و به دهان قورباغه وارد مى شوم و او از دریا مرا بیرون مى آورد و آب در دهانش به من ضررى نمى رساند.

حضرت سلیمان علیه السلام فرمود: آیا تسبیحى از او شنیده اى؟ عرض کرد: بله شنیدم ، مى گوید: اى آنکه در داخل این سخره در زیر این دریا روزى مرا فراموش نمى کنى به رحمتت سوگند که بندگان مؤمن خود را فراموش نکن.

تقوا = پولداری

خداوند کریم در قرآن مجید می‎فرماید :

« وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجَاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لایَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی‎ اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ »« سوره طلاق ، آیه ۳ »

هر که خدا ترس و پرهیزگار شود خداوند متعال راه بیرون رفتن ( از گناهان و حوادث عالم ) را بر او می‎گشاید و از جائی که گمان نبرد به او روزی عطا می‎کند و هر که ( در هر کاری ) بر خدا توکل کند ، خدا او را کفایت خواهد کرد که خدا امرش ( بر همه عالم ) نافذ و روان است .

« خلاصه التفاسیر مرحوم إلهی قمشهی »

پرنده‎ای خانواده‎ای را ثروتمند کرد

برازجان ـ خبرنگار کیهان : پرنده‎ای ، یک خانواده محروم روستای برازجان را ثروتمند کرد !

جریان از این قرار است که در روستای « هفت جوش حیدری » برازجان نوجوان یک خانواده روستائی که نیمه شب به دستشوئی رفته بود ، متوجه شد که حیوانی با دو چشم عجیب و براق به سوی او خیره شده است ، این نوجوان که سخت ترسیده بود ، پدرش را از خواب بیدار کرد و موضوع را با او درمیان گذاشت پدر فوراً با در دست گرفتن اسلحه سرد به سمت دستشوئی رفت و با روشن کردن چراغ ، پرنده‎ای زیبا و گران قیمتی را که « بحری » نام دارد میهمان خانه خود دید و بسیار خوشحال شد .

پدر با دیدن این پرنده کمیاب ، خوشبختی را به پسرش مژده می‎دهد و پرنده را گرفته و آنرا به قیمت پنج میلیون تومان می‎فروشد .

گفتنی است این گونه پرندگان در کشورهای حاشیه خلیج فارس بین ۳۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان خریدار دارد و عده زیادی از صیادان برای صید این پرنده ماهها در کمین می‎نشینند تا بتوانند یکی از آنها را شکار کرده و با فروش آن پولدار و ثروتمند شوند .

منبع : سایت ملکوت۷۸۶ مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *