آخرین خبرها

آیا می توان تمام گرفتاری ها و مشکلات زندگی را به سحر جادو و طلسم نسبت داد؟

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به آیا می توان تمام گرفتاری ها و مشکلات زندگی را به سحر جادو و طلسم نسبت داد؟ پرداخته ایم. برای دانشتن پاسخ این سوال مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

FD3D302D-5B2F-4C9A-927D-EFC900E17D5B-300x200 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب

آیا می توان تمام گرفتاری ها و مشکلات زندگی را به سحر جادو و طلسم نسبت داد؟,سحر و جادو برای ایجاد مشکلات,مشکلات و گرفتاری به خاطر انجام گناه,مشکلات و سختی ها به علت امتحان الهی,بی تدبیری و قناعت نکردن موجب ایجاد مشکلات و گرفتاری,علت و دلیل مشکلات و گرفتاری های زندگی چیست,چرا برای ما انسان ها مشکلات زیادی درست می شود,آیا همه مشکلات به دلیل سحر و طلسم است ؟

آیا می توان تمام گرفتاری ها و مشکلات زندگی را به سحر جادو و طلسم نسبت داد؟

سالهاست احساس میکنم برای ما دعا و جادویی کرده اند. گره های کوری تو زندگیمونه و در روابطمونه که از هر روشی و راهی استفاده میکنیم باز نتایج مبهم و عجیب میگیریم و همچنان مشکلات در یک دور باطل میچرخند ..

بیقراری ها و حالات و صف نشدنی پر از اندوهی را تجربه میکنم که باوجود ذکر های مداوم ونمازو توسل و غیره باز آرامش ندارم ویک حالات غیر عادی احساس میکنم من فردی بشدت مذهبی و معتقدم که در گرداب حوادث عجیب و تمام نشدنی همراه همسر واعضا خانواده اسیر شده ام.

مشکلات در زندگی برای همه افراد در شکل های مختلف و در طول زمان وجود دارد و نمیتوان به صرف داشتن مشکلات از زندگی ناامید شد و یا به جادو و سحر منتسب کرد.

در بسیاری از مواقع مشکلات ناشی از بی تدبیری و نداشتن قناعت و رعایت نکردن وظایف همسر داری میباشد و هیچ ارتباطی به دخالت دیگران ندارد.

برخی از موارد مشکلات به خاطر گناهان میباشد و خداوند چون بنده مومنش را دوست میدارد با چوب مشکلات میخواهد او را متنبه کند برخی موارد مشکلات برای امتحان الهی میباشد و دلائل مختلف فراوان دارد که سحر و جادو جزء ضعیف ترین دلیل ها میباشند زیرا جادو کار ساده ای نیست و از عهده هر کسی برنمی آید و بیشتر کسانی که ادعا می کنند بخاطر پول است و چیزی بلد نیستند ساحران سحر و جادو را برای جلوگیری از اهداف انبیاء بکار میگرفتند.

با این حال اگر کسی مبتلا شده باشد روش باطل کردن آن طبق روایت بسیار ساده است :

خواندن سوره فلق و آیه الکرسی مناسب است همچنین آیات زیر نوشته شود و بر گردن کسی که جادو شده آویخته شود

قالَ مُوسى‏ ما جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ وَ یُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِماتِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ‏ وَ أَوْحَیْنا إِلى‏ مُوسى‏ أَنْ أَلْقِ عَصاکَ فَإِذا هِیَ تَلْقَفُ ما یَأْفِکُونَ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَ بَطَلَ ما کانُوا یَعْمَلُونَ فَغُلِبُوا هُنالِکَ وَ انْقَلَبُوا صاغِرِین

در بعضی مواقع هم احتمال چشم زخم وجود دارد.هر وقت در معرض چشم بودید ذکر شریف ما شاء الله لا قوه الا بالله را سه بار تکرار کنید همچنین ذکر بارک الله در این موقع گفتن مناسب است نوشتن حرز امام جواد علیه السلام و همراه داشتن موجب در امان بودن است گذشته از انواع دلائل مشکلات ، با التماس و تضرع به درگاه خداوند ، از خداوند بخواهید اسباب رفع آنها را فراهم بفرماید.

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *