آخرین خبرها

آیه قرآنی برای افرایش رزق و روزی و گشایش در کارها و مشکلات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به آیه قرآنی برای افرایش رزق و روزی و گشایش در کارها و مشکلات پرداخته ایم. برای افزایش و زیاد شدن رزق و‌ روزی و برکت و کارگشایی آیه و دعا مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

8721C93A-2108-46ED-84F6-1B1FB94A88D5-300x200 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده رزق و روزی

آیه قرآنی برای افرایش رزق و روزی و گشایش در کارها و مشکلات,آیه قرآنی برای گشایش کارها و زیاد شدن رزق و روزی تضمینی,آیه مخصوص گشایش کار,آیه تضمینی جهت گشایش کارها,ایه زیاد شدن رزق و روزی,آیه برای طلب رزق و روزی,آیه قرآنی برای طلب و درخواست روزی,آیه سوره مائه برای روزی خواستن

آیه قرآنی برای افرایش رزق و روزی و گشایش در کارها و مشکلات

روز اول بعد از نماز صبح با وضو دو رکعت نماز حاجت بخواند اوائل ماه بعد از نماز صبح باشد. آنگاه تا ۴۰روز هر روز رو به قبله ۱۰۰ صلوات بفرستد و آیه ۱۱۴ سوره مائده را ۵۰ بار بخواند و در بین خواندن با کسی تکلم ننماید. این عمل در فتح امور مؤثر است..

هر کسی وقت صبح قبل از تکلم، ۳بار این ایه را بخواند روزی او از جایی رسد که گمان نداشته باشد.

قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِنْکَ ۖ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ

ترجمه آیه :

عیسیِ مریم گفت: بارالها، ای پروردگار ما، تو بر ما از آسمان مائده‌ای فرست تا (این روز) برای ما و کسانی که پس از ما آیند روز عید مبارکی گردد و آیت و حجّتی از جانب تو برای ما باشد، و ما را روزی ده، که تو بهترین روزی دهندگانی.

پیام های آیه :

۱- توسّل به اولیاى خداوند براى قضاى حوائج، جایز است. قالَ الْحَوارِیُّونَ یا عِیسَى‌ … قالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ اللَّهُمَ‌ …

۲- براى پیامبران، مردم تاریخ و نسل‌ها مطرح‌اند. «لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا»

۳- از نشانه‌هاى الهى، باید براى همیشه درس گرفت. «وَ آیَهً مِنْکَ»

۴- عید وجشن مذهبى از نظر قرآن کار صحیحى است. «تَکُونُ لَنا عِیداً لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا» (میلاد اولیاى خدا وبعثت پیامبر، کمتر از نزول مائده آسمانى نیست)

۵- حضرت عیسى، در دعا به جاى مسأله‌ى خوردن، به الهى بودن مائده توجّه‌ مى‌کند. «آیَهً مِنْکَ»

۶- در دعا، خدا را با ادب کامل و با صفت مناسب با خواسته، صدا بزنیم. ابتداى آیه‌ «اللَّهُمَّ رَبَّنا» آمده و آخر آیه‌ «خَیْرُ الرَّازِقِینَ»

۷- به درخواست‌هاى مادى جهت معنوى دهیم. (حواریّون اوّلین هدف خود را خوردن و سپس اطمینان داشتن‌ «نَأْکُلَ مِنْها وَ تَطْمَئِنَّ» بیان کردند، ولى حضرت عیسى ابتدا برجا گذاشتن نشانه‌ى سرور براى تاریخ‌ «عِیداً لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا» سپس نشانه قدرت خداوند «وَ آیَهً مِنْکَ» و در مرحله سوم مسئله رزق را مطرح فرمود «وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ» و بدین گونه به همه فهماند که مسائل معنوى و اجتماعى بر مسائل گروهى و اقتصادى مقدّم است).

۸- به خدا توجّه کنیم و به سراغ دیگران نرویم. «وَ أَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ»

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *