آخرین خبرها

آیه قرآنی برای رسیدن به خوشبختی و داشتن آرامش درونی و روحی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به آیه قرآنی برای رسیدن به خوشبختی و داشتن آرامش درونی و روحی پرداخته ایم. برای داشتن خوشبختی و آرامش فکری و درونی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

AAE11F22-1F06-4488-BB00-EAE3DBE77904-300x200 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب دعای رفع غم و ناراحتی

آیه قرآنی برای رسیدن به خوشبختی و داشتن آرامش درونی و روحی,آیه قرآنی برای خوشبختی و آسایش و رفاه و شیرین شدن زندگی,آیه قوی برای خوشبختی در زندگی,آیه مجرب برای آسایش در زندگی,ایه تضمینی برای رفاه در زندگی,آیه برای رسیدن به سعادت و خوشبختی,بهترین آیه مخصوص شیرین شدن زندگی,آیه سریع الاجابه برای رفاه و خوشبختی

آیه قرآنی برای رسیدن به خوشبختی و داشتن آرامش درونی و روحی

وَأَنِ اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَیْهِ یُمَتِّعْکُمْ مَتَاعًا حَسَنًا إِلَىٰ أَجَلٍ مُسَمًّى وَیُؤْتِ کُلَّ ذِی فَضْلٍ فَضْلَهُ ۖ وَإِنْ تَوَلَّوْا فَإِنِّی أَخَافُ عَلَیْکُمْ عَذَابَ یَوْمٍ کَبِیرٍ

(سوره هود،آیه ۳)

معنی آیه :

و (تا به شما بگویم که از گناهانتان) آمرزش از خدا طلبید و به درگاه او توبه و انابه کنید تا شما را تا اجل معین و هنگام مرگ لذت و بهره نیکو بخشید و در حق هر مستحق رحمتی تفضل فرماید، و اگر روی بگردانید سخت از عذاب روز بزرگ قیامت بر شما می‌ترسم.

علامه طباطبایی در ذیل آیه فوق در (تفسیر المیزان جلد۱۰،صفحه ۲۱۰) می فرماید:

بهرە دنیایی وقتی حسن و نیکو می شود که آدمی در آن حیات به سوی سعادتی که برایش امکان دارد روانه شود و خدای تعالی او را به سوی آرزوهای انسانی اش که همان دستیابی به نعمت های دنیوی از قبیل وسعت، امنیت، رفاه، عزت و شرافت است هدایت کند.

پس این حیات حسن در مقابل عیش ضنک و تنگی است که در آیه ۱۲۴ سورە طه به آن اشاره شده است که «کسی از یاد من روی برگرداند معیشتی تنگ خواهد داشت.»

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *