آخرین خبرها

آیه مجرب برای رفع فقر و‌ نداری و دستیابی به مال و ثروت زیاد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به آیه مجرب برای رفع فقر و‌ نداری و دستیابی به مال و ثروت زیاد پرداخته ایم. برای رفع فقر و تنگدستی و رسیدن به مال و ثروت فراوان دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

0DC10221-6F56-48E4-98E3-D9B959ED51DD-300x188 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب

آیه مجرب برای رفع فقر و‌ نداری و دستیابی به مال و ثروت زیاد,آیه قرآنی برای رهایی از فقر,آیه سریع الاجابه نجات از فقر,آیه قوی و تضمینی رفع فقر,آیه رفع فقر و تنگدستی,بهترین آیه مخصوص رفع فقر و تنگدستی و رسیدن به مال و ثروت,آیه مجرب رفقع فقر

آیه مجرب برای رفع فقر و‌ نداری و دستیابی به مال و ثروت زیاد

جهت رفع فقر هر بامداد «آیه ۶۸ یس» را قرائت کند

وَمَنْ نُعَمِّرْهُ نُنَکِّسْهُ فِی الْخَلْقِ ۖ أَفَلَا یَعْقِلُونَ

ترجمه آیه فوق :

و ما هر کس را عمر دراز دهیم (به پیری) در خلقتش تغییر دهیم. آیا (در این کار) تعقل نمی‌کنند (که اگر عمر به دست طبیعت بود پس از کمال به نقصان باز نمی‌گشت).

نکته های آیه :

در آیات قبل خداوند فرمود: اگر بخواهیم چشم را نابینا و قیافه‌ها را دگرگون مى‌کنیم؛ این آیه نمونه‌اى از این دگرگونى را در مورد سالمندان بیان مى‌کند.

«نُنَکِّسْهُ» از «تنکیس» به معناى واژگون کردن و مراد از آن بازگشت انسان به حالت کودکى است. علمش به جهل و فراموشى تبدیل مى‌شود، قدرتش رو به ضعف مى‌رود و سعه‌ى صدرش به زود رنجى مى‌رسد، حسّاسیتش زیاد و اشکش روان مى‌شود.

پیام های آیه :

۱- عمر به دست خداست. «نُعَمِّرْهُ»

۲- سنّت خداوند بر آن است که پیرى همراه با شکستگى باشد. «نُعَمِّرْهُ نُنَکِّسْهُ» گرچه آثار عمر طولانى به دست خداست. آن جا که خداوند اراده کند، افرادى مثل نوح و مهدى علیهما السلام عمر طولانى مى‌کنند و شکسته هم نمى‌شوند.

۴- انسان هم باید به فکر از دست رفتن نعمت‌ها باشد. «لَطَمَسْنا، مسخنا» و هم به فکر ضعیف شدن آنها. «نُنَکِّسْهُ فِی الْخَلْقِ أَ فَلا یَعْقِلُونَ»

منبع : سایت ملکوت۷۸۶ مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *