آخرین خبرها

آیه و دعا برای خوشدلی و شادمانی و پیروزی بر دشمنان مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به آیه و دعا برای خوشدلی و شادمانی و پیروزی بر دشمنان مجرب پرداخته ایم. برای خوشحالی و شادمانی و خوشدلی و غلبه بر دشمنان دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

75BFFD08-99A4-4E57-AFAB-9C63DB7AC1DD-300x186 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب

آیه و دعا برای خوشدلی و شادمانی و پیروزی بر دشمنان مجرب،دعا و آیه مجرب برای شادمانی و خوشدلی و پیروزی بر دشمنان,دعا برای شادمانی,دعا برای خوشدلی,دعای خوشحالی و شادی,دعای مخصوص شادمانی و شاد شدن,بهترین دعای مخصوص خوشحالی و شادی و خوشدلی

آیه و دعا برای خوشدلی و شادمانی و پیروزی بر دشمنان مجرب

با نیت خالص و توجـه بـه خدا و معنی آن بنویسد

و آن را در نگین گذارد هر کسی آن نگین را با خود دارد

همیشـه شادان و خوشدل باشد و بر همـه دشمنان ظفر یابد.

اگر کسی این آیـه را با نیت خالص و توجـه بـه خدا و معنی آن ورد خود سازد بر اعدا ظفر یابد

آیـه ۱۰ سورہ انفال

ومَا جَعَلَهُ اللّهُ إِلاَّ بُشْرَى وَلِتَطْمَئِنَّ بِهِ قُلُوبُکُمْ وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ إِنَّ اللّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ

و این مدد فرشتگان را خدا نفرستاد مگر آنکه بشارت و مژده فتح باشد و تا دلهای شما (به وعده خدا) مطمئن شود و (بدانید که) نصرت و فیروزی نیست مگر از جانب خدا، که خدا را کمال قدرت و حکمت است.

پیام های آیه :

۱- رزمنده باید روحیّه‌ى قوى داشته باشد. «وَ ما جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرى‌» از عوامل پیروزى، انگیزه و روحیّه‌ى قوى رزمندگان است.

۲- هنگامى که حرکتى صحیح و در خط پیامبر باشد، عنایت خداوند و برطرف شدن عوامل ترس و اضطراب حتمى است. «وَ ما جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرى‌»

۳- پیروزى مؤمنان، تنها به ابتکار، طرح نظامى، سلاح و نفرات آنان و یا به خاطر فرشتگان نیست، بلکه اصل، اراده و خواست خداوند است. «وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ» چنانکه گاهى به خواست خداوند، گروه اندکى از مؤمنان بر گروه زیادى از دشمنان پیروز مى‌شوند. «کَمْ مِنْ فِئَهٍ قَلِیلَهٍ غَلَبَتْ فِئَهً کَثِیرَهً بِإِذْنِ اللَّهِ» «۳»

۴- امدادهاى الهى و یارى‌رساندن به مؤمنان، بر اساس عزّت وحکمت است. «عَزِیزٌ حَکِیمٌ»

خواص آیات قرآن کریم ص ۸۴

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *