آخرین خبرها

ادعیه رونق رزق و روزی سریع الاثر – دعای روزی مجرب

ادعیه رونق رزق و روزی سریع الاثر – دعای روزی مجرب

در این پست و یکی دیگر از عناوین ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان رهگشای تجربه شده اسلامی شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید به رزق و روزی زیادی دست یابید و در صورتی که درگیر مشکل مالی هستید ادعیه رونق رزق و روزی سریع الاثر – دعای روزی مجرب نتیجه می دهد. پس این دعا را بخوانید.

0723380263802637 ادعيه و اذكار رزق و روزی
ادعیه رونق رزق و روزی سریع الاثر – دعای روزی مجرب

ادعیه رونق رزق و روزی سریع الاثر – دعای روزی مجرب,دعا برای افزایش روزی حلال,دعا برای افزایش روزی و برکت,دعا برای افزایش روزی و درآمد,دعا برای افزایش روزی و ثروت,دعا برای افزایش روزی و کسب و کار,بهترین دعا برای افزایش روزی,ادعیه زیاد شدن روزی,دعا های کسب روزی تجربه شده,دعای رونق کسب و تجارت,دعا های نجات بخش کسب روزی مجرب,

ادعیه رونق رزق و روزی سریع الاثر – دعای روزی مجرب

 

برای پیدا کردن شغل مناسب ، سوره مبارکه یوسف را در کاغذ بدون خط با گلاب و زعفران بنویسد و شبانه کاغذ را در شکاف یک دیوار پنهان نماید . در هنگام برگشتن به پشت سرش نگاه نکند . پس از کوتاه مدتی شغلی مناسب نصیبش میشود. این دستورالعمل مجرب است.

*********************

برای افزایش رزق و روزی ، روزانه پنج مرتبه دعای شریف ذیل را بخواند و بر آن مداومت ورزد.

«اللهم أَغنِنی بِحَلالِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک »

ذکری مجرب برای افزایش رزق و روزی

برای افزایش رزق و روزی ، صبح ها قل از اینکه با فردی سخن بگوید ، سه مرتبه آیه شریفه یکصدو چهاردهم از سوره مبارکه مائده را بخواند و به این عمل مداومت ورزد. روزی اش بسیار زیاد خواهد شد:

قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِّنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِّنکَ ۖ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (آیه ۱۱۴  سوره مبارکه مائده).

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *