آخرین خبرها

ادعیه زیاد شدن مال و کسب ثروت عظیم

در صورتی که درگیر بدهی، مشکلات مالی، بیکاری و  سختی های زیادی در زندگی هستید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 مرجع دعا های اسلامی حتما ادعیه زیاد شدن مال و کسب ثروت عظیم را بخوانید.

062836726087 دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعای ثروتمند شدن سریع,دعایی برای ثروتمند شدن سریع,دعا ثروتمند شدن سریع,دعای پولدار شدن سریع,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعایی برای پولدار شدن سریع,دعا پولدار شدن سریع,دعاي پولدار شدن سريع,دعای برای ثروتمند شدن

ادعیه زیاد شدن مال و کسب ثروت عظیم

از امام صادق علیه السلام نیز روایت شده: هر که سوره صافات را در هر روز جمعه قرائت نماید، همواره در حفظ و امان الهی بوده و آفت ها و بلاها در زندگی دنیایی، از او دفع می شود. روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می شود و از سوی شیطان و حاکمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن او نمی رسد و اگر در همان روز یا شب جمعه بمیرد خداوند او را شهید به شمار آورده و در رمز قیامت در شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است
ثواب الاعمال، ص112
مرحوم طبرسی نیز در کتاب مکارم الاخلاق آورده است: در روایت است که سوره صافات را برای دستیابی به شرف و جاه در دنیا و آ خرت خوانده می شود.

 

برای وسعت رزق و روزی و رسیدن به مال، آیه 2-3 سوره طلاق را به این شکل ختم نماید: ابتدای ختم جمعه یا پنج شنبه یا دوشنبه باشد و اگر جمعه باشد بهتر است. تا چهل روز هر روز 159 مرتبه آیه شریفه رابخواند و بهتر است بعد از نماز صبح باشد . فقط در روز چهلم 179 مرتبه باشد و در ابتدای ختم برای استجابت حاجت، غسل حاجت نموده دو رکعت نماز بخواند و صد مرتبه صلوات بفرستد (در روز اول) و روز آخر بعد از اتمام، صد صلوات بفرستد.
شک نکند و ناامید نشود و اگر بار اول به نتیجه نرسید تکرار کند که انشاءالله به مراد می رسد.
قرآن درمانی روحی و جسمی، ص260

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *