آخرین خبرها

ادعیه و اذکار برای رسیدن به ثروت و روزی زیاد

اگر می خواهید در زندگی به ثروت ناگهانی و عظیم برسید و  از گرفتاری های مالی عبور کرده و هر چه می خواهید بدست آورید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 ادعیه و اذکار برای رسیدن به ثروت و روزی زیاد را بخوانید.

08638060287 دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعا رزق روزی قوی,دعا رزق و روزی قوی,نوشتن دعای رزق وروزی قوی,دعای رزق و روزی و گشایش کار صوتی,دعای افزایش رزق و روزی و گشایش کار,دعا برای رزق و روزی و گشایش کار,دعای برای گشایش کار و رزق و روزی

ادعیه و اذکار برای رسیدن به ثروت و روزی زیاد

برای یافتن محل دفینه از علمای صوفیه نقل هست که برای یافتن دفینه در صبح یکشنبه آخر ماه قمری این دعا را بر کاغذ تمیز نوشته و در محلی که گمان دفینه میرود پرتاب نماید. هر کجا فرود آمد محل دفینه هست.

همین طور اگر آنرا همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود وسه بار آیات الکرسی مبارکه را بخواند و با وسیله آهنی دایره اي بر زمین عرف کرده و داخل آن دایره نشسته وچمبره زند و مشتی خاک برداشته و این دعا را بر آن ۱۹ مرتبه بخواند و سپس آن خاک را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود. محل گنج بر وی مکشوف گردد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرّحیم. وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُهَا إِلا هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلا یَعْلَمُهَا وَلا حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الأرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلا یَابِسٍ إِلا فِی كِتَابٍ مُبِینٍ«٥٩انعام»اَللّهُمَّ اَحرسنی مِنْ شَرِّالجنّ واحفَظنی مِن مَسِّهِم یاحفیظُ فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظًاوَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ«٦٤یوسف»

 

کشف محل دفینه ، خزائن ، گنج اگر کسی آیه مبارکه زیر را نوشته و همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود و سپس با وسیله آهنی دایره اي در زمین عرف کند و در آن به حالت چمبر بنشیند و سپس مشتی خاک برداشته و این آیه مبارکه و دعای همراه آن را بر آن خوانده و سپس خاک آن را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود ، محل دفینه بر وی مکشوف شود .

وَعِندَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لاَ یَعْلَمُهَا إِلاَّ هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِن وَرَقَةٍ إِلاَّ یَعْلَمُهَا وَلاَ حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الأَرْضِ وَلاَ رَطْبٍ وَلاَ یَابِسٍ إِلاَّ فِی كِتَابٍ مُّبِينٍ اللهم احرسنی من شر الجن و احفظنی من مسهم یا حفیظ فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین .

۶۴یوسف

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *