آخرین خبرها

اذکار و دستورات برای استجابت خواسته ها

در این مطلب از سایت ملکوت786 قصد داریم به شما عزیزان راهگشای مجربی بیاموزیم که سبب می شود به خواسته ها و نیاز های اساسی و مهم برسید، پس متن کامل اذکار و دستورات برای استجابت خواسته ها را همین حالا بخوانید که سرانجام خیر می گیرید ان شاء الله.

0360763078 ادعيه و اذكار

اذکار حاجت روایی,اذکار مجرب برای حاجت روایی,اذکار برای حاجت روایی,اذکاری برای حاجت روایی,اذکار حاجت,اذکار حاجت دهنده,اذکار حاجت روا شدن,اذکار حاجت گرفتن,اذکار حاجت روا,اذکار برای حاجت,اذکار هفته برای حاجت,اذکار مجرب برای حاجت

اذکار و دستورات برای استجابت خواسته ها

هر كه به عدد تكسير خواند اسم مقدس «يا خبير» را تا 21 روز از شّر نفس و حيله حسودان و مكر خصمان محفوظ ماند. و دانا شود و از ضماير و انديشه‌اي كه در خاطر خلايق باشد و از باطن اشياء و غيره واقف گردد. و عدد تكسير اين اسم 2436 عدد است و عدد تكسير مع صدر مؤخر 4842 مي‌باشد.

2) براي برخوردار شدن از علم اشراقي (علمي که اکتسابي نيست) در هر روز 150 مرتبه «يا عليم» خوانده شود. بهترين وقت براي گفتن اين ذکر، هنگام سحر مي‌باشد و حداقل تعداد اين ذکر 10 مرتبه در روز است. العِلمُ نُورٌ يَقذِفُهُ اللهُ في قَلبِ مَن يَشاءُ.  دانش حقيقي، نوري است که خداوند پرتو آن را در دل هر کس که بخواهد مي‌افکند.

3) براي باز شدن دريچه‌اي از حکمت به عالم قلب و دل، بعد از نيمه شب 87 مرتبه ذکر«يا حکيم» گفته شود.

4) هر كه سالك را قبض بود و فتح نشود در رياضت و طالب مراتب بالاتر گردد به تكرار اين اسم مبارك «المجيد» مداومت كند ابواب سير و سلوك بر وي گشوده گردد.

**************

آورده‌اند اگر كسي در مجلسي 12000 مرتبه بگويد «يا الله يا هو» جنٌ و انس و حوش و طيور با او انس گيرند و در صحرا مطيع او گردند و جمله مخلوقات و خواص اشياء و علوم مخفيات بر وي مكشوف گردند.

2) هر كه خواهد صاحب صدق و يقين گردد و از عالم غيب انواع فتوحات ظاهري و باطني متداتر به وي نازل گردد و هر روز بعد از فراغ فرايض صبح 1000 بار اين اسماء را بخواند «يا الله يا هو».

3) و هر كه نيمه شب با طهارت كامل رو به آسمان كند و 99 بار اين اسم  مبارك «يا هو» را بگويد مستجاب دعا گردد و چشمه‌هاي معرفت از دل وي سر برزند و از علوم لدني بانصيب گردد.

4) هر كه در روز 100 مرتبه بگويد «هو الله الذي لااله الا هو» حق تعالي او را از اهل يقين مي‌كند و مقام اهل تحقيق و درجات اهل توحيد برسد و آنچه خواهد بر او كشف شود.

5) براي سالكان كه بهتر است كه دو اسم «اَلْواحدُ الْاَحَدْ» را بخوانند و ورد زبانشان سازند كه دلشان به اسرار الهي و اسرار توحيد پُر شود و در شب خوانده شود.

6) هر كسي كه بعد از غسل صد نوبت نام مقدس «مهَيْمنْ»بگويد بر باطنها مشرف گردد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *