آخرین خبرها

استغفار و دعا برای گشایش بخت دختران

استغفار و دعا برای گشایش بخت دختران

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 گره گشای تجربه شده ای از منابع اسلامی می خوانیم که سبب می شود اگر می خواهید بخت یک دختر را باز کنید در این امر موفق باشید و این کار به سرعت انجام گردد؛ متن کامل این دعا را در ادامه بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

0237862038726037 بخت گشایی و ازدواج بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب

دعای ازدواج,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج سریع دختر,دعای ازدواج اهل سنت,دعاي ازدواج,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج برای پسران,دعای ازدواج فوری,دعای ازدواج تجربه شده و پرخیر,دعای ازدواج سریع با معشوق

استغفار و دعا برای گشایش بخت دختران

نرجس خاتون مادر امام مهدی(عج ) این نماز به منظور ازدواج دخترها و پسرها توسط مادر آنها خوانده می شود. بهترین زمان آن یکی از روز های پنج شنبه یا جمعه بعد از نماز صبح می باشد که به مدت چهار هفته(یعنی چهار پنجشنبه یا چهار جمعه)خوانده می شود.

مادر برای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد ، می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس را (یک بار) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا دامادخوب عطا فرما. درهر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد.

( پسران و دختران) (این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی کند و یا درقید حیات نیست از این دستورالعمل صرف نظر نماید) در ابتدا و انتهای ذکرها ، دعاها و آیات بیان شده چهارده صلوات ذکر شود. صلوات رمز استجابت دعاست و عدد ۱۴ به تعداد چهارده معصوم آمده که خود مقدس و راه گشاست.

************************

بسیار استغفار نماید حد اقل روزی صد بار. ( دختران و پسران)

ختم صلوات چهارده هزار مرتبه درچهل روز روزی سیصدوپنجاه بار.( ویژه دختران)

نگین فیروزه که بر روی آن الملک لله و در زیر آن الواحدالقهار حک شده باشد در دست کنید یا به همراه داشته باشید. به خصو ص به هنگام آمدن خواستگار . (دختران و پسران)

دستورالعمل دعای چهل کلید را انجام دهید. (دعای چهل کلید برای بخت گشایی ، محبت بین زن و شو هر ، دفع سحر و جادو ، محفوظ ماندن از تمامی بلاها و مکر مکاران و سحر ساحران می باشد) تو ضیح آن در همین وبلاگ آمده است.(بخت گشایی دختران و پسران)

مادر نماز هفت بانو بخواند . این نماز توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از ۱.حضرت خدیجه ۲. حضرت فاطمه (س)۳. فاطمه بنت اسد (س) مادر حضرت علی ۴. ام البنین (س)مادر قمر بنی هاشم ۵. حضرت زینب (س) ۶. حضرت معصومه مدفون در قم

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *