آخرین خبرها

اسماء خداوند برای مستجاب شدن دعاها و رواشدن حاجات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به اسماء خداوند برای مستجاب شدن دعاها و رواشدن حاجات پرداخته ایم. برای حاجت روایی و رواشدن حاجات و استجابت دعاها و خواسته ها اسماء الهی را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

02C98FBE-06BC-4E21-A40A-7F5261A83422-300x226 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی

اسماء خداوند برای مستجاب شدن دعاها و رواشدن حاجات,اسماء الله برای اجابت دعا,اسماء الله برای حاجت گرفتن,اسماء الله مستجاب شدن دعا,اسماء الله رسیدن به حاجات,اسماء الله مخصوص حاجات و خواسته ها,بهترین اسماء الله جهت طلب حاجت,اسماء خداونددبرای طلب حاجت و خواسته ها،اسماء الهی برای استجابت دعاها

اسماء خداوند برای مستجاب شدن دعاها و رواشدن حاجات

اسماء الهی برای استجابت دعا و حاجت روایی :

۱: اگر دعا بر زبانش بگذرد و توفیق یابد که دست انبات به درگاه حضرت غزّت بردارد و دعا کند باید در اول یا در آخر دعا «یا سَمیع یا بَصیر» بگوید البته دعای او به اجابت مقرون گرداند.

۲: برای استجابت دعا قبل از اذان صبح یا بعد از نماز نافله صبح (بعد از اذان) ۱۸۰ مرتبه ذکر «یا سمیع» خوانده شود. تعداد کبیر این ذکر ۱۸۰ و تعداد وسیط آن ۱۸ و تعداد صغیر آن ۹ می‌باشد.

۳:و اگر کس این اسم مبارک «یا سمیع» را روز پنجشنبه بعد از نماز ۵۰۰ بار بخواند هر دعا و حاجتی که خواهد روا گردد. و اگر قاری به این قیام کند مستجاب الدوه گردد. و هر روز به طریق اوراد چهارصد و دو نوبت بخواند «یا سَمیعُ یا بَصیر» هرگز به هیچ چیز محتاج نشود و رسوا نگردد و دعاهای او مستجاب شود و صفای باطن او را حاصل گردد.

۴:هر که در وقت دعا ۷۰ بار این اسم مبارک «یا بدیع» را بخواند دعای وی مستجاب شود.

۵:اگر کسی بعد از فراغ از نماز دستها را بردارد و هفت نوبت این اسم مبارک «یا وهاب» را بخواند و حاجت بخواهد البته دعای او مستجاب است.

۶: مداومت بر این اسم مقدس « سمیع الدعا و مجیب الدعا» موجب استجابت دعاست.

۷:جهت رفع حاجات هر روز ۳۵۰ مرتبه ذکر «نعم المولی و نعم النصیر» خوانده شود.

۸:جهت رفع حوائج مهم (یک یا چند حاجت)، کمی بعد از طلوع آفتاب روز جمعه یا در صورت موفق نشدن، بعد از نماز ظهر و عصر روز جمعه، ۱۰۰۱ مرتبه خواندن اسم مبارک «المجیب» بسیار مجرب است.

۹:هر کس ۱۰۰۱ مرتبه اسم مبارک «المجیب» بگوید و به درگاه خداوند عرض حاجت نماید، مأیوس نگردد.

۱۰:بعضی گفته اند هر کس در آخر هر دعایی ۲۶ مرتبه بگوید «یا سَریعُ یا مُجیبُ» دعایش به اجابت می رسد.

۱۱:هر که ۱۱۰ بار این اسم مبارک «المجیب» را بگوید و حاجت خود را بخواهد حاجاتش برآورده شود و هر که دایم مداومت کند ایمن ماند از نکبات دنیا.

۱۲:اگر مهمی داری در یک مجلس ۹۰۰۰۰ بار این اسم را بخوان که دعای شما مستجاب خواهد شد. و اگر میسّر نشد بایستیکه ۱۹۰۰۰ بار این اسم را بخواند.

۱۳:هر که خواهد مستجاب الدّعوه شود هر روز ۶۶ بار این اسم را بگوید و در آخر این دعا را بخواند: «اِسْتَجِبْ دَعَواتی کُلّها یا ذَالجَلالِ وَ اْلاِکْرام» همه دعاهای او مستجاب گردد.

۱۴:هر که هر شب این اسم مبارک «باقی» را ۱۰۰ بار بخواند و شب جمعه ۱۰۰۰ بار بخواند خداوند دعای او را مستجاب سازد.

۱۵:به جهت استجابت دعا، آن را با «یا ذالجلال والاکرام» ختم نمایید.

۱۶:هر که در سجده ۲۱ مرتبه نام مقدس «یا ذوالجلال و الاکرام» را بگوید و حاجت بخواهد روا می‌شود.

۱۷:به جهت برآورده شدن حوائج، مداومت بر ذکر «یا ذالجلال و الاکرام» به تعداد حداقل ۹ مرتبه در روز فراموش نشود.

۱۸:هر که در خواب رود و این اسم مبارک «یا کَریم» را چندان بگوید که در خواب رود ملائکه بر وی دعا کنند و دعای ملائکه سریع الاجابت است.

۱۹: هر که هر روز ۱۳۰ بار «یا دَلیلَ الْمُتَحَیّرینَ وَ یا غِیاثَ الْمُستَغیثینَ اَغْثِنی» بگوید و باز بر سر دعوت رود چون تمام کند دو رکعت نماز حاجت بگذارد و طلب مراد کند خداوند حاجتش را روا کند.

منبع : سایت ملکوت۷۸۶ مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *