آخرین خبرها

بهترین طلسم مخصوص عشق و محبت و جلب معشوق و بی قراری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به بهترین طلسم مخصوص عشق و محبت و جلب معشوق و بی قراری پرداخته ایم. برای جلب عشق و محبت معشوق و شخص مورد نظر طلسم مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

155CF59F-E102-4F8C-A9F8-C83E227E82B4-300x181 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب مهر و محبت

بهترین طلسم مخصوص عشق و محبت و جلب معشوق و بی قراری,طلسم عشق و محبت یهودی با کبوتر بهترین طلسم برای ایجاد مهر و محبت,طلسم یهودی عشق و محبت,طلسم محبت با کبوتر,طلسم مجرب مخصوص عشق و علاقه,طلسم فوری مهر و محبت,بهترین طلسم کبوتر برای محبت

بهترین طلسم مخصوص عشق و محبت و جلب معشوق و بی قراری

در این طلسم شما احتیاج دارید به مقداری ذغال سوخته (خاکستر)، آن را با دست پودر کنید و با خاکستر سوخته‌ ای که از طلسم ستاره‌ ی فرد به دست آمده و از دعانویس دریافت کرده‌اید مخلوط کنید.

سپس در محیطی که تردد نیست مثلثی به ضلع یک متر ایجاد کرده و با خاکستر دور تا دور مثلث را بپوشانید. بعد کاغذ طلسم را که دعانویس برایتان تهیه کرده است به پای یک کبوتر ببندید و کبوتر را درون مثلث آزاد قرار دهید. توصیه شده است این کار را بعد از اذان ظهر و یا قبل از اذان مغرب انجام دهید.

کبوتر تا هنگام اذان صبح فردا درون مثلث مانده و بعد از اذان پرواز می‌کند و تا اذان ظهر برمی‌گردد و با خود چوبی به دهان می‌آورد.

کبوتر به درون مثلث رفته و می‌ماند تا شما پیش کبوتر بروید. طلسم را از پای کبوتر باز کرده و با تکه چوبی که کبوتر همراه خود آورده درون پارچه‌ ای سفید و تمیز نگه داری کنید.

کسی که قرار است محبوب شود این دعا را باید همراه خود داشته باشد. در آخر مقداری گلاب روی اضلاع مثلث ریخته و چند قطره هم روی کبوتر بریزید. کبوتر را از مثلث خارج کرده و رها کنید.

برای باطل کردن طلسم چکار کنیم؟ با پاشیدن گلاب، حصار طلسم شکسته خواهد شد و پرنده نیز پرواز خواهد کرد.

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *