آخرین خبرها

تسخیرات موکل و ریاضت عملی – خواندن عزیمت در هنگام تسخیر موکل

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به تسخیرات موکل و ریاضت عملی – خواندن عزیمت در هنگام تسخیر موکل پرداخته ایم. برای خواندن عزیمت هنگام تسخیر و احضار موکل مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

BB52958D-684A-433B-B0ED-8550479360F1-300x200 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب

تسخیرات موکل و ریاضت عملی – خواندن عزیمت در هنگام تسخیر موکل,تسخیرات موکل و ریاضت عملی,خواندن عزیمت در هنگام تسخیر موکل,تسخیر موکل و جن,تسخیرات موکل,احضار موکل,تسخیرات و احضارات موکل,ترس از دیدن موکل و جن,چگونه از موکل ها نترسیم,ریاضت عملی برای تسخیر موکل,غلبه بر ترس ناشی از احضار موکل,استحضار و احضارات موکل,عزیمت خواندن برای موکل,آیات مجرب برای تسخیرات

تسخیرات موکل و ریاضت عملی – خواندن عزیمت در هنگام تسخیر موکل

با سلام و عرض ادب

مطلب امروز در مورد تسخیرات است. شاید بهتر باشد بگوئیم بحث شیرین تسخیرات که در مرحله عمل و ریاضت عملی البته سخت و طاقت فرساست.

چگونه بر ترس ناشی از تظاهرات و ظهور وحشتناک موکلین در زمان تسخیر (زمانی که برای اولین بار می آیند همانگونه که گفتم برای کشتن ما آمده اند و بسیار هم وحشتناک هستند) غلبه کنیم. در واقع قبلا گفتم که در زمانی که موکلین یا جنها حضور می یابند ما باید سر خود را پائین بگیریم و به اطراف توجه نکنیم و به خواندن عزائم تسخیری خود ادامه دهیم و البته بسیار هم مصمم. اما لازم دیدم نکاتی کلیدی از تجربیاتم را ذکر کنم.

ببینید، بهتر است که ما قبل از انجام عمل برای تسخیر موکل (جن در نوع با دین و بی دین) ترس را از خود دور کنیم. همان ترسی را که در زمان احضار آنها در قالب هر انسانی بروز میکند. اما بهترین عمل برای این منظور، ذکر اسم جلاله خداوند باریتعالی است که عبارت است از: (الله) عدد ذکر و تکرار آن هم ۶۶ مرتبه است به همراه چند ذکر از اسماء جلاله دیگر خداوند…….. در واقع طریق عمل آن بدین صورت است که بعد از هر نماز ۶۶ مرتبه این اسم را تکرار میکنیم و سپس اذکار دیگر. این عمل باعث میشود که قلب ما در مقابل موکلین (یا همان ارواح) و انس قوی و جسور شود و ترس از آن زائل شود.

همانطور که قبلا هم ذکر شد علم و عمل تسخیر موکل یا جن(از نوع دیندار یا بی دین یا شیاطین) بدون قید و شرط در تمام اقسام خود نیاز به اذن استاد دارد (توجه فرمائید که بدون وجود استاد عامل و اذن ایشان نباید دست به هیچ عمل تسخیری زد)مگر در برخی از اقسام تسخیرات سلیمانی.

در واقع عمل  تسخیری، خود به دو شاخه احضارات و تسخیرات تقسیم میشود.

بخش مربوط به استحضار یا احضارات:

مهمترین چیزی را که باید به خاطر داشته باشیم این است که در تسخیر حتما و لزوما (و این لزوما مهم است) باید عزیمت خوانده شود. بدون عزیمت اصلا تسخیری وجود نخواهد داشت. اینکه چرا به آن عزیمت میگوئیم دلائل مختلفی دارد.

یکی اینکه در بیشتر مواقع ما آنرا با لفظ عزمت علیکم شروع میکنیم. دیگر اینکه لفظ عزمت جنبه اجبار دارد. ولی بطور کلی باید توجه داشته باشیم که در عزیمت میتوان الفاظ متفاوتی را به عنوان شروع عزیمت ذکر کرد( به عبارت دیگر میتوانیم بگوئیم عزمت علیکم، اقسمت علیکم یا اوجبت علیکم و از این قبیل). یک نمونه از عزیمتهای مهم در بخش احضارات را در ذیل توجه فرمائید:

أقسمت علیک یا (اسم جنها یا موکلین را ذکر میکنیم. این اسامی را با راهنمائی استاد عامل قبل از تسخیر باید استخراج کرده باشیم)

بسم الله الحی القیوم الرحمن الرحیم رب جبرائیل و میکائیل اه ٍ اه ٍ اه ٍ اه ٍ اهیا شراهیا اهیا هاهیا نماهیا أدونای ٍ أصباؤت ٍ ال ٍ شدای ٍ شلعجص ٍ شلیقوش ٍ ططکلیوش ٍ مهلوشخ ٍ بهمش ٍ همیوش ٍ یشهیث ٍ شناهش ٍ مرططکیوش ٍ نافهلم ٍ نافغلا ثاوث ما أعظم سلطان الله أحترق من عصی أسماء الله بالنار الموقده أصعقوا بهم الرجیف و الفزع الشدید و الروع العظیم و العذاب الألیم أجب بحق الله الکبیر (إِن کَانَتْ إِلاّ صَیْحَهً وَاحِدَهً فَإِذَا هُمْ جَمِیعٌ لّدَیْنَا مُحْضَرُونَ) أجب و أسمع و أطیع و أسرع بحق ما أقسمت به علیک (و انه قسم لو تعلمون عظیم) الوحا الوحا العجل العجل الساعه الساعه.

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *