آخرین خبرها

تعبیر خواب بازی شطرنج و مهره های شطرنج از منابع مختلف

تعبیر خواب بازی شطرنج و مهره های شطرنج از منابع مختلف

امروز و در این مطلب به شما عزیزان تعبیر خواب بازی شطرنج، صفحه شطرنج و همین طور مهره ها را شرح می دهیم که از منابع مختلف و متفاوتی است، در واقع اتفاقی است که هر کسی ممکن است آن را در خواب خود تجربه کند و به دنبال تعبیرش باشد.

206308362079607637 تعبیر خواب
تعبیر خواب بازی شطرنج و مهره های شطرنج از منابع مختلف

تعبیر خواب بازی شطرنج و مهره های شطرنج از منابع مختلف,تعبیر خواب شطرنج ابن سیرین,تعبیر خواب صفحه شطرنجی,تعبیر خواب بازی شطرنج,تعبیر خواب انواع مهره های شطرنج از منابع مختلف,تعبیر و تحلیل خواب شطرنج از منابع مختلف,

تعبیر خواب بازی شطرنج و مهره های شطرنج از منابع مختلف

معبرین غربی:
  • دیدن مهره شاه در خواب یک نشانه خطرناک است. این مهزه بیانگر حضور زنی در زندگی شماست که شما بر سر جایتان فرو می‌نشاند.
  • دیدن مهره‌های شطرنج در رؤیا غرق شدن و مجذوب شدن در موقعیت‌های خاص و یا روابطی که در پیش رو هستند را نشان می‌دهد. به دلیل درگیر شدن زیاد در اینگونه روابط و موقعیت‌ها اتفاقاتی که در اطرافتان رخ می‌دهد را نادیده می‌گیرید و در نتیجه کنترل زیادی روی این روابط نخواهید داشت. این موقعیت‌ها در فعالیت‌ها و رفتار شما تأثیر بسزایی دارند.
معبرین غربی:
  • دیدن و یا بازی کردن شطرنج در خواب بیانگر توجه و دقت به موقعیت‌های پیش روی شماست. قبل از هرگونه تصمیم گیری تمامی جوانب را در نظر بگیرید.
  • خانه‌های سیاه و سفید صفحه شطرنج سمبل موقعت‌های مثبت و منفی هستند.
اصفهانى گوید: دیدن شطرنج باختن به خواب، دلیل بهتان و دروغ بود. اگر بیند شطرنج کرد و بر کسی غلبه کرد، دلیل که به باطل بر کسی غلبه کند. اگر بیند که خصم بر وی غلبه کرد، دلیل است بر وی بهتان گویند و کارش بی منفعت باشد.
آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر خواب ببینید مشغول بازی شطرنج هستید، دلالت بر آن دارد که در کارهایتان با کسادی مواجه خواهید شد، این خواب می‌تواند نشانه بیماری و یا یافتن دوستانی ناموافق باشد.
  • اگر خواب ببینید در بازی شطرنج بازنده‌اید، دلالت بر آن دارد که از منافع غیر قابل اعتماد برای شما نگرانی ایجاد می‌شود. اما اگر خواب ببینید در بازی شطرنج برنده‌اید نشانه آن است که بر اتفاقات نامطلوب غالب خواهید شد.
درکتاب سرزمین رویاها آمده است: بازی شطرنج: وقتتان را بیهوده تلف می‌کنید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *