آخرین خبرها

تعبیر خواب ذبح گوسفند گاو و گوشت قربانی

تعبیر خواب ذبح گوسفند گاو و گوشت قربانی

در یکی دیگر از مطالب و تعبابیر خواب سایت ملکوت 786، در خدمت شما عزیزان هستیم و اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب هایی همچون: ذبح گوسفند و گاو، دیدن گوشت قربانی به چه صورت است، مطب مربوط به تعبیر خواب ذبح گوسفند گاو و گوشت قربانی را در ادامه بخوانید.

278360736079362073 تعبیر خواب
تعبیر خواب ذبح گوسفند گاو و گوشت قربانی

تعبیر خواب ذبح گوسفند گاو و گوشت قربانی,تعبیر خواب ذبح انسان,تعبیر خواب ذبح گوساله,تعبیر خواب ذبح آهو,تعبیر خواب ذبح خرگوش,تعبير خواب ذبح كردن بره,تعبیر خواب ذبح فرزند,تعبیر خواب ذبح ادم,تعبیر خواب ذبح شتر دیدن,تعبیر خواب ذبح گاو بزرگ,تعبیر خواب ذبح گاو نر,تعبیر خواب ذبح گاو سیاه,تعبیر خواب ذبح فیل,تعبیر خواب ذبح قربانی,

تعبیر خواب ذبح گوسفند گاو و گوشت قربانی

جابرمغربی گوید: دیدن قربانی درخواب، دلیل بشارت است.
حضرت امام جعفر صادق فرماید:
  1. دیدن قربان کردن بر چهار وجه است.
  2. ایمن شدن از ترس.
  3. یافتن مراد و حاجات (رسیدن به مراد).
  4. خیر و برکت.
  5. زوال قحطی و تنگی (برطرف شدن قحطی و کمبودی).
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: قربانی کردن و یا ذبح کردن در خواب نجات و رستگاری است و دیدن قربانی کردن دیگران نشان انتفاع و سود بردن است به خصوص اگر از گوشت قربانی به بیننده خواب سهم بدهند.
یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن قربانی کردن زیادتی دولت بود.
مطیعی تهرانی:
  • اگر در خواب دیدید که گوسفندی ذبح شده و شما مشغول کندن پوست آن حیوان هستید نشان آن است که از یک نفر که نسبتی با شما دارد سود می‌برید و بهره مند می‌شوید و بهتر است اگر پوستی که می‌کنید مقداری گوشت هم به آن چسبیده باشد که این پول به مصرف معاش شما می‌رسد و به بیننده خواب امنیت و فراغ خاطر می‌بخشد.
  • اگر در خواب ببینید که گوسفند یا گاوی را قربانی می‌کنید و گوشت آن را تقسیم می‌نمایید خوب است و نشان آن است که از شما به دیگران خیر و خوبی می‌رسد
آنلی بیتون می‌گوید: اگر قصابی را به هنگام ذبح گاو در خواب ببینید، نشانه آن است که بیماری کشنده ای در کمین یکی از افراد خانواده شماست.
محمدبن سیرین گوید: اگر کسی به خواب دید که شتری یا گوسفندی قربانی و ذبح نمود، بیننده اگر بنده است، آزاد شد. اگر بیمار است شفا یابد. اگر ترسی داشت ایمن شود. اگر درتنگی بود به فراخی آید. اگر این خواب نزدیک عید قربان بیند، دلیل که اثر آن بیشتر است.
ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند گوشت قربانی خورد، دلیل منفعت است. اگر بیند گوشت قربانی قسمت نمود به مردم، دلیل که مردی محتشم در آنجا بمیرد و مال او را قسمت کنند.
مطیعی تهرانی: اگر بیننده خواب ببیند که بره ای را سر بریده و ذبح کرده زیانی به او می‌رسد یا یکی از نزدیکانش فوت می‌شود. خوردن گوشت بره غم خوردن است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *