آخرین خبرها

تعبیر خواب رمالی فالگیری و پیشگویی از منابع مختلف

تعبیر خواب رمالی فالگیری و پیشگویی از منابع مختلف

امروز و در یکی دیگر از مطالب تعبیر خواب سایت ملکوت 786 به شما عزیزان تعبیر خواب رمالی فالگیری و پیشگویی از منابع مختلف را شرح می دهیم که عموما تعابیر در این باره از یک منبع روایت می شوند؛ متن کامل تعبیر خواب رمالی فالگیری و پیشگویی از منابع مختلف را در ادامه بخوانید؛ همین طور تعابیر بیشتر را در دسته بندی و بخش تعبیر خواب می توانید بخوانید.

723806307860289637 تعبیر خواب
تعبیر خواب رمالی فالگیری و پیشگویی از منابع مختلف

تعبیر خواب رمالی فالگیری و پیشگویی از منابع مختلف,تعبیر خواب رمال زن,تعبیر خواب رمال مرد,تعبیر خواب رمال ابن سیرین,تعبیر خواب رمال شدن,تعبیر خواب فالگیری,تعبیر خواب فالگیر چیست,تعبیر خواب پیرزن فالگیر,تعبیر خواب پیشگویی,تعبیر خواب پیشگویی مرگ,تعبیر خواب پیشگویی در خواب,تعبیر خواب زن پیشگو,

تعبیر خواب رمالی فالگیری و پیشگویی از منابع مختلف

معبرین غربی: اگر زن جوانی در خواب ببیند که رمال و فالگیری با استفاده از دست فال او را می‌گیرد حاکی از آن است که در زندگی واقعی با مردی ارتباط دوستی برقرار می‌کند ولی هرگز با او نامزد نخواهد شد.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: رمال مردی است فریب کار و دروغ گو که شما را به راه گناه و خطا می‌کشاند. چنانچه در خواب رمالی را دیدید گول می‌خورید و در پایان به غم و اندوه گرفتار می‌شوید. اگر دیدید خودتان رمال شده‌اید کاری زشت مرتکب می‌شوید که خیر دنیا و آخرت ندارد و مردم شما را شماتت می‌کنند.
معبرین غربی: اگر رمال و فالگیر در خواب از آینده شما بگوید بیانگر این است که مجبور به انتخاب از میان دو راه خواهید شد که با توجه به بینشی که دارید اشتباه نکرده و راه درست را انتخاب خواهید کرد.
مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید که خودتان رمال و فالگیر شده‌اید نشانه ملاقات با شخصیت‌های بزرگ و صحبت با آن‌ها، زندگی شاد و ازدواج کردن است.
معبرین غربی: اگر در خواب از رمال بترسید در بیداری بر مشکلاتتان به آسانی غلبه خواهید کرد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *