آخرین خبرها

تعبیر خواب زایمان بچه دار شدن و سزارین

تعبیر خواب زایمان بچه دار شدن و سزارین

اگر به تازگی خواب زایمان، بچه دار شدن و همین طور سزارین را تجربه کرده اید و می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید و این که معبران در مورد تعبیر خواب زایمان بچه دار شدن و سزارین چه گفته اند، ادامه ی این مطلب از سایت ملکوت 786 و تعبیر خواب را بخوانید.

783073860369 تعبیر خواب
تعبیر خواب زایمان بچه دار شدن و سزارین

تعبیر خواب زایمان بچه دار شدن و سزارین,تعبیر خواب سزارین شدن,تعبیر خواب عمل سزارین,تعبیر خواب زایمان سزارین بدون درد,تعبیر خواب دیدن سزارین,تعبیر خواب بخیه سزارین,تعبیر خواب جراحی سزارین,تعبیر خواب عمل جراحی سزارین,

تعبیر خواب زایمان بچه دار شدن و سزارین

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: نفس عمل زایمان در خواب فراغت از غم و رنج است ولی استثنائا این کار در خواب تعبیرات و تاویلات بسیار گوناگون دارد. به طور کلی اگر مردی در خواب ببیند که بار دار شده و وضع حمل می‌کند به هیچ وجه خوب نیست. چنانچه مردی ببیند باردارد بی آبرو و رسوا می‌شود همه اموری که خاص زن‌هاست برای مردان زشت است به خصوص بارداری که بی آبرویی تعبیر می‌شود ولی اگر مردی در خواب ببیند که وضع حمل کرده و بچه آورده است بسیار شرم آور است.
کارل گوستاو یونگ خواب‌هایی با محتوای زایمان، وضع حمل، بچه دار شدن و … نماد موضوعات زیر می‌داند:
  • اگر در خواب دیدید که زایمان می‌کنید یا کس دیگری زایمان می‌کند، بیانگر این است که شما یک ایده یا پروژه‌ی جدید را متولد می‌کنید. بیانگر یک نگرش جدید، شروعی تازه یا حادثه‌ای بزرگ است. تعبر دیگر این است که توجه شما را به کودکان درونتان جلب کند و ظرفیت شما برای رشد باشد. اگر شما خواب میبینید که دوقلو به دنیا می‌آورید، پس بیانگر ایده‌های متضاد است. اگر شما چهار قلو در خوابتان به دنیا آورید، بیانگر این است که شما یک دوره‌ی گذار مثبت دارید که به شما یک حس تکامل می‌دهد. تفسیر مستقیم‌تر ازین خواب، ممکن است بیانگر تمایلات و نگرانی‌های شما از زایمان باشد یا یک موقعیتی را پیش بینی کند که رخ می‌دهد.
  • خواب دیدن اینکه شما یک کودک خیلی سنگین را متولد می‌کنید بیانگر مسائل وابستگی است. شما می‌ترسید دیگران به شما تکیه کنند و در مورد راضی کردن نیاز‌های دیگران نگران هستید. خواب دیدن اینکه یک نفر دیگر یک بچه‌ی خیلی سنگین به دنیا می‌آورد، بیانگر باری است که این فرد برای شما یا دیگران بوجود می‌آورد.
  • خواب دیدن اینکه شما قبل از موعد مقرر زایمان می‌کنید بیانگر این است که پروژه‌ای که کامل نبوده است را تحویل می‌دهید. شما حس می‌کنید که در مورد یک تلاش جدید، آماده یا حاضر نیستید.
  • خواب دیدن اینکه شما یک مخلوق غیر انسان می‌زایید بیانگر ترس زیاد (بی اساس) شما در مورد سلامت بچه تان است. شما نگرانید که بچه تان ممکن است با نقص، به دنیا آید. این نوع خواب بین مادران آبستن در سه ماهه دومشان، رایج است. اگر شما باردار نیستید به ترس شما از پیامد یک تصمیم یا پروژه اشاره دارد. شما تلاش می‌کنید که بر مشکلات زندگی تان فائق آیید و به رشد درونی دست یابید.
  • بویژه اگر شما خواب ببینید که یک هیولا می‌زایید، بیانگر این است که انرژی خلاق درونتان هنوز تازه شکوفه زده و در حال رشد است. شما ممکن است در زاییدن (رها کردن-نشان دادن) این هیولا شک داشته باشید، چونکه می‌ترسید که دیگران شما را قضاوت خواهند کرد یا آن‌ها ایده ال‌های شما را قبول نخواهند کرد.
  • خواب دیدن اینکه مادر در طول زایمان می‌میرد، بیانگر دگرگونی است. خواب بیانگر پایان یک چیز (مرگ) و شروع جدید چیزی دیگر (تولد) است. شما ممکن است تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید یا از شر عادات و روش‌های قدیمی تان خلاص شوید.
  • خواب دیدن اینکه بچه در طول زایمان می‌میرد بیانگر این است که شما مشکلاتی برای حامله شدن دارید. ممکن است انعکاسی از نگرانی تان در مورد مراقبت از بچه باشد.
معبرین غربی: اگر شما باردار نیستید، دیدن زایمان در خواب اشاره به نگرانی در نتیجه تصمیمات گرفته شده و یا نتیجه پروژه و کارهای شما دارد. شما سعی در غلبه بر مشکلات و پیشرفت در امور زندگی خود دارید.
لوک اویتنهاو می‌گوید: زایمان کردن بر آورده شدن آرزو
آنلی بیتون می‌گوید:
  • خواب زایمان در خواب، نشانه بدنیا آوردن کودکی سلامت است.
  • دیدن زنی که زایمان می‌کند: عزاداری و یا ازدست دادن چیزی گرانبها
  • اگر دختری خواب ببیند زایمان می‌کند، نشانه آن است که از درستکاری رو بر می‌گردانید و به رفتاری نادرست رو می‌آورید.
  • اگر زنی شوهردار خواب ببیند کودکی به دنیا می‌آورد، نشانه آن است که ارثی کلان به او خواهد رسید.
برایت: اگر خواب ببينيد كه دختر زاييده‌ايد، نشانه‌ى آن است كه در كارى دچار مشكل مى‌شويد.
محمدبن سیرین گوید:
اگر در خواب ببینید که صاحب بچه دختری شده‌اید نشانه سلامتی می‌باشد و از اهل خود شاد می‌شوید.
اگر بیند او را دختری آید، دلیل سلامتی بود و از اهل خود شاد شد.
اگر بیند دختری آورد، دلیل است پسر آورد.
حضرت صادق علیه السلام می‌فرماید: اگر زنی در خواب ببیند دختری بچه‌ای به دنیا آورد، ازنسل او فرزندی به وجود می‌آید که بزرگ خاندان خود می‌شود.
برايت مى‌گويد: اگر خواب ببينيد كه پسر زاييده‌ايد، نشانه‌ى خوش‌شانسى است.
ابن سیرین گوید: اگر بیند او را پسری آمد، دلیل است او دختری آید.
حضرت صادق علیه السلام می‌فرماید: اگر زنی در خواب ببیند که بچه پسری به دنیا بیاورد و بلافاصله پسرسخن گفت، مرگ زن خواب بین نزدیک است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *