آخرین خبرها

تعبیر خواب سفره بزرگ و پرنعمت غذا خوردن سر سفره

تعبیر خواب سفره بزرگ و پرنعمت غذا خوردن سر سفره

اگر به تازگی خوابی با مضمون غذا خوردن سر سفره، سفره ی بزرگ، سفره ی کثیف و همین طور سفره پر از غذا را دیده اید، حتما مطلب مربوط به تعبیر خواب سفره بزرگ و پرنعمت غذا خوردن سر سفره را از سایت ملکوت 786 بخوانید که از منابع مختلف می باشد.

28320683637602360237 تعبیر خواب
تعبیر خواب سفره بزرگ و پرنعمت غذا خوردن سر سفره

تعبیر خواب سفره بزرگ و پرنعمت غذا خوردن سر سفره,تعبیر خواب سفره هفت سین,تعبیر خواب سفره نذری,تعبیر خواب سفره عید,تعبیر خواب سفره ماهی,تعبیر خواب سفره حضرت ابوالفضل,تعبیر خواب سفره عقد,تعبیر خواب سفره حضرت رقیه,تعبیر خواب سفره عید نوروز,تعبير خواب سفره پاك كردن,تعبیر خواب سفره و مهمانی,تعبیر خواب سفره هفت سین چیدن,تعبير خواب سفره جمع كردن,تعبیر خواب سفره امام رضا,تعبیر خواب سفره عقد انداختن,تعبیر خواب سفره نذری ابوالفضل,تعبیر خواب سفره صبحانه,تعبیر خواب سفره حضرت زینب,تعبیر خواب سفره امام زمان,تعبیر خواب سفره خالی,تعبیر خواب سفره افطار,

تعبیر خواب سفره بزرگ و پرنعمت غذا خوردن سر سفره

ابراهیم کرمانی گوید: دیدن سفره درخواب، دلیل بر سفری بود با منفعت و هر چند سفره در خواب نیکوتر و بزرگ‌تر بیند، دلیل که منفعت آن بیشتر بود. اگر کوچک و تهی بیند، دلیل است که منفعت آن کمتر باشد.
حضرت امام جعفر صادق فرماید:
دیدن سفر درخواب بر چهار وجه است.
  1. کنیز
  2. خدمتکار
  3. سفر
  4. کسب و معیشت (کسب معاش و روزی)
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: سفره در خواب همان است که در بیداری یعنی خوان گسترده ای است که در آن نعمت‌های بسیار نهاده‌اند. سفره نعمت است و خیر و برکت.
محمدبن سیرین گوید: اگر آن سفره چرکین بود، دلیل که آن کنیز زشت بود.
مطیعی تهرانی:
  • اگر در خواب سفره ای چرک و کثیف ببینید که بر آن غذاهای نیکو نهاده‌اند از راه غیر صحیح سود می‌برید و چنانچه سفره تمیز و درخشنده باشد و غذائی کثیف بر آن نهاده باشند تعبیر خلاف آن است.
  • اگر در خواب ببینیم که سفره ای گسترده‌اند و سفره چرک است و کثیف نشان آن است که در امر معاش ما خللی پیدا می‌شود و از این رهگذر غصه دار می‌شویم
لوک اویتنهاو می‌گوید: کثیف: بی نظمی
محمدبن سیرین گوید: اگر کسی بیند سفره نو داشت، دلیل است مال و نعمت یابد و کنیزکی صاحب جمال بخرد.
محمدبن سیرین گوید: اگر بیند سفره پرنان و نعمت داشت، دلیل است از کنیزک منفعت یابد.
مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که سفره ای بزرگ پیش روی شما گسترده‌اند یا سرمیزی نشسته‌اید که انواع غذاها روی آن هست خواب شما خبر می‌دهد که به نعمت می‌رسید ولی حق انتخاب دارید. از سفره هر کس به قدر شکمش غذا می‌گیرد و می‌خورد این خواب نیز می‌گوید به نعمت می‌رسید ولی به اندازه سهم خودتان حق برگزیدن دارید و باید انتخاب کنید. اگر دیدید سفره ای پر از غذاهای رنگارنگ گسترده‌اند و شما فقط نان و پنیر و سبزی گرفتید سهم شما از نعمت‌ها اندک است یعنی به جایی می‌رسید که امکان این است که خیلی زیاد متمتع و متنفع می‌شوید اما نصیب و سهم کمی می‌برید.
مطیعی تهرانی:
  • چنانچه ببینید که بر سفره ای نشسته‌اند و دیگران نیز هستند و می‌خورند و می‌ریزند خواب شما خبر می‌دهد شما ناظر اتلاف پول و سرمایه ای خواهید شد و کسانی هستند که به نا حق چیزهائی را تصاحب می‌کنند. اگر آن‌ها را در خواب بشناسید در بیداری بیگانه هستند و اگر نشناسید در بیداری آشنایان شما این تجاوز را انجام می‌دهند.
  • سفره گستردن برای دیگران سودرسانی است و اگر کسی پیش روی شما سفره گسترد، به اندازه وسعت سفره به شما سود می‌رساند و همین تعبیر را دارد اگر کسی سفره را از پیش روی شما جمع کند یعنی او مانع سود بردن شما می‌شود.
مطیعی تهرانی:
  • اگر سر سفره نشسته بودید و کسی قطعه استخوانی همراه با گوشت از ظرف خودش برداشت و در بشقاب شما نهاد خواب شما می‌گوید بوسیله کسی پولی به دست می‌آورید که تقریباً بدون زحمت و تلاش به چنگ شما می‌افتد.
  • اگر سفره ای گسترده و بساط چای را آماده کرده بودیم نشان آن است که محیطی گرم خواهیم داشت و در خانه و خانواده صاحب آرامش هستیم.
  • اگر در خواب دیدید که در بیابان سفره گسترده‌اید و غذا می‌خورید و از آن غذا خوشتان می‌آید در سفر مالی به دست می‌آورید.
مطیعی تهرانی: چنانچه سفره را بتکانید مالی را هدر می‌دهید اگر چه چیزی در آن سفره نباشد. برخی از معبران قدیمی نوشته‌اند تکاندن سفره بذل و کرم است.
مطیعی تهرانی: رنگ سفره باید سفید باشد و چنانچه رنگ‌های غیر طبیعی داشته باشد نیکو نیست.
لوک اویتنهاو می‌گوید: سفید: نظم

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *