آخرین خبرها

تعبیر خواب سوختگی صورت و مشاهده صورت سوخته

تعبیر خواب سوختگی صورت و مشاهده صورت سوخته

اگر به تازگی خوابی با مضمون سوختن صورت، مشاهده صورت سوخته و همینطور زخم روی صورت را دیده اید، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم حتما تعبیر خواب سوختگی صورت و مشاهده صورت سوخته را مشاهده نمائید. ضمن این که تعابیر از منابع مختلف است. البته که زخم روی صورت نیز انواع مختلفی دارد و قطعا تعبیرش نیز متفاوت است.

208308736027306739 تعبیر خواب
تعبیر خواب سوختگی صورت و مشاهده صورت سوخته

تعبیر خواب سوختگی صورت و مشاهده صورت سوخته,تعبیر خواب صورت سوخته ابن سیرین,تعبیر خواب صورت سوخته میت,تعبیر خواب صورت سوخته مرده,تعبیر خواب صورت نیمه سوخته,تعبیر خواب دست و صورت سوخته,تعبیر خواب زخم صورت دیگران,تعبیر خواب زخم صورت مرده,تعبیر خواب زخم صورت مادر,تعبیر خواب زخم صورت نوزاد,تعبير خواب زخم چركي صورت,تعبیر خواب زخم سوختگی صورت,تعبیر خواب زخم سر و صورت,

تعبیر خواب سوختگی صورت و مشاهده صورت سوخته

معبرین غربی گویند:
  • داشتن رویایی که در آن صورت شما دچار سوختگی گردیده است اشاره به اعتماد به نفس پایین شما و عدم باور داشتن خود دارد.
  • در واقع این خواب نشان می‌دهد که شما با تصور اینکه جذابیتی برای دیگران و اطرافیانتان ندارید در مورد خود بسیار فکر می‌کنید. این گونه تصورات و افکار به صورت چهره سوخته در خواب خود را نشان می‌دهند.
  • به طورکلی رویاهایی که درباره سوختن صورت و یا سوختن کل بدن دیده می‌شوند می‌تواند به این معنی باشد که شما خود را در رابطه با کارهایی که انجام داده و حتی جریمه آن را نیز پرداخت کرده‌اید بسیار مقصر و پشیمان می‌دانید.
معبرین غربی گویند: اگر صورت خود را در آینه به حالت سوخته مشاهده کردید نشان دهنده گذشته بسیار تلخ شماست که هنوز زندگی شما را تحت تأثیر قرار داده و خاطر شما را پریشان می‌گرداند. این خواب همچنین می‌تواند مناسب نبودن هدف‌هایی را که در زندگی برای خود تعیین کرده‌اید نشان داده و هشداری برای جلوگیری از انجام آن باشد.
معبرین غربی گویند: دیدن صورت سوخته چندان خوشایند نبوده و در خواب نیز به طور ضمنی همین معانی را می‌توان از آن استنباط کرد. اگر در رؤیا فردی را دیدید که صورتی سوخته داشت و آن فرد برای شما آشنا بود نشانه عزت نفس پایین فرد مورد نظر است. او برای بدست آوردن اعتماد به نفس کافی به کمک شما نیازمند است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *