آخرین خبرها

تعبیر خواب سگ نر و ماده از منابع مختلف – تعبیر خواب حیوان سگ چیست

تعبیر خواب سگ نر و ماده از منابع مختلف – تعبیر خواب حیوان سگ چیست

تعبیر خواب سگ ماده، نر و انواع سگ ها را می خوانیم که از معبران مختلف است.

در این مطلب تعبیر خواب حیوان سگ را به شما عزیزان شرح می دهیم که ممکن است عجیب باشد، اما تعابیر متفاوتی دارد، متن کامل تعبیر خواب سگ نر و ماده از منابع مختلف – تعبیر خواب حیوان سگ چیست را از سایت ملکوت 786 بخوانید.

2863863208609387 تعبیر خواب
تعبیر خواب سگ نر و ماده از منابع مختلف – تعبیر خواب حیوان سگ چیست

تعبیر خواب سگ نر و ماده از منابع مختلف – تعبیر خواب حیوان سگ چیست,تعبیر خواب سگ سفید,تعبیر خواب سگ زرد,تعبیر خواب سگ کوچک,تعبیر خواب سگ دیدن,تعبیر خواب سگ گله,تعبیر خواب سگ آبی,تعبير خواب سگ مهربان,تعبیر خواب سگی که حرف میزند,

تعبیر خواب سگ نر و ماده از منابع مختلف – تعبیر خواب حیوان سگ چیست

سگ: به سادگی ابراز کردن احساساتی چون پرخاشگری- شاید چون سگ‌ها به محض عصبانیت زود دندان‌هایشان را نشان می‌دهند – امیال جسمانی، دوستی، بخش‌هایی از وجودمان که دور از نظر دیگران نگه می‌داریم اما ممکن است ناگهان غلیان کنند، جریان تداوم احساسات طبیعی، خود را وقف کسی یا چیزی کردن، مثلا همسر یا فرزند. سگ را همچنین راهنما یا نگهبان نیمه پنهان زندگی می‌دانند.
سگ سیاه: افسردگی یا ترس از مرگ، انرژی حیاتی که در ما فاسد شده و باعث افسردگی و ترس شده است، امیالی که بیشتر آن‌ها ناخودآگاهند، پیام آور مرگ شخصی دیگر.
حمله سگ: یا مورد حمله کسی واقع شده‌اید و این رویا خشم و انتقادهای نیشدار آن‌ها را به تصویر می‌کشد و یا در این رویا خشم و پرخاشگری خودتان به تصویر کشیده شده است.
سگ قلاده به گردن: غرایز کنترل یا مهار شده، غرایزی که به آن‌ها تعلیم داده و جهتشان داده‌ایم، بخش‌هایی از وجودمان که عقب رانده و مهار شده‌اند.
توله سگ: جوانی، سبک سری، غلیان عواطف و هیجانات. این تصویر در رویا ممکن است نمایانگر یک کودک یا احساس هشدار به آن کودک باشد، آبستنی فرزند شخص دیگر، شکنندگی‌ و وابستگی و نیازها، این تصویر می‌تواد نیاز خود شما را به عشق ورزیدن یا مراقبت از چیزی و یا بر عکس به تصویر بکشد.
رنگ سگ‌هایی که در رویا مشاهده می‌کنید، می‌تواند به برخی دیگر از ویژگی‌ها و میزان شناخت شما نسبت به آن غریزه‌ی خاص اشاره داشته باشد. رنگ‌ها سمبل‌های کلی‌تر و عمیق تری هستند که بیشتر اوقات در رابطه با دیگر جزئیات، معنای بخصوصی را منتقل می‌کنند. سگی به رنگ سیاه می‌تواند به مفهوم ناشناختگی مرتبط باشد. یا سگی به رنگ سفید، می‌تواند به شناخت شما در حالت هوشیاری، نسبت به این احساس و گرایش بخصوصی که در شما وجود دارد، اشاره داشته باشد.
  • دیدن یک سگ بیمار در خوابتان نمادی از دوستی فراموش شده است.
  • خواب دیدن اینکه به یک سگ غذا می‌دهید به این معنی است که شما یک مهارت یا استعداد قدیمی را پرورش می‌دهید. بیانگر این است که شما نیاز دارید زمان و تلاش بیشتری صرف پرورش دوستی هایتان کنید.
  • خواب دیدن سگی که دمش را تکان تکان می‌دهد یا دور خودش می‌چرخد بیانگر این است که شما یک موقعیت را به طوری موثر مدیریت نمی‌کنید. شما زمان زیادی را صرف تلاشی می‌کنید که نتیجه بخش نیست.
  • خواب دیدن اینکه دو سگ همدیگر را لیس می زنند بیانگر درک مشترک در یکی از روابط بیداری تان است(یعنی در یکی از روابط بیداری تان به درک مشترک با هم رسیده اید)
  • خواب دیدن اینکه شما یک سگ می خرید بیانگر این است که تمایل دارید دوستانتان را بخرید. تعبیر دیگر این است که بیانگر این است که نیاز دارید همراهی و مصاحبت پیدا کنید. اگر شما توسط یک سگ راهنمایی می شوید(یک سگ جلوتان راه افتاده پیش می رود)، بیانگر این است که شما در مرور موقعیت یا مساله ای مشکل دارید.
  • خواب دیدن اینکه سگتان را دور می کنید یا میفرستید، بیانگر این است که تصمیمات و انتخاباتی که الان میگیرید، به عنوان عدم وفاداری، سو تعبیر می شود. شما مجبورید چیزی انجام دهید که برای شما درست است و نگران این نباشید که بقیه راجع به این تصمیم چه فکر می کنند. تعبیر دیگر این است که بیانگر رد دوستی است.
  • زیرگرفتن یک سگ در خوابتان به این معنی است که شما در مورد نیات یک دوست شک دارید. شاید حس می کنید به شما خیانت شده است.
  • خواب دیدن در مورد دویدن یا زندگی کردن با یک دسته سگ، به این معنی است که شما به دنبال حس تعلق و داشتن خانواده هستید. سگ ها ممکن است نمادی از خواهر برادر، بچه ها یا اعضای دیگر خانواده باشد که حس می کنید نیاز دارید حمایت شوند و از گزند دور باشند.
  • خواب دیدن اینکه یک سگ را حمام می کنید، نمادی از توانایی پرورش دادن شماست. شما به خودتان، به وفاداری و سخاوت خود، می بالید.
  • خواب دیدن اینکه در حال مالش شکم یک سگ هستید بیانگر اعتماد در رابطه است.
محمدبن سیرین گوید:
  • اگر دید جامه او به آب دهان سگ آلوده شد، دلیل است از دشمنی خسته شود. اگر دید جامه او بدرید، دلیل که در مالش نقصان پدید آمد.
  • اگر دید که سگی جامه او را به دندان بگزید، دلیل است مکروهی بر وی رسد.
  • اگر بیند که سگ بر وی بانگ می‌کرد، دلیل که از دشمنی سخنی زشت شنود.

مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که سگی از شما ترسید و گریخت کسی را که دوست ندارید از خویشتن می رانید ولی ممکن است آن شخص هر کس هست شما را دوست داشته باشد زیرا وفاداری سگ مشهور است. اگر سگی را در خواب از خود راندید و آن سگ به ضعف و زبونی نزد شما بازگشت نیکو است چون خواب شما می‌گوید در امری اشتباه می‌کنید ولی سود شما در آن است که خلاف میل خود رفتار کنید. در این حالت ضعفی که سگ در خواب شما نشان می‌دهد مبشر پیروزی است در بیداری.

مطیعی تهرانی: اگر سگی ماده در خواب به شما حمله کرد باید خود را از خطر زنی فرومایه حفظ کنید که او زنی است آزار رساننده و خطرناک. حمله سگ در خواب مبارک نیست. سگ اگر بزرگ و درنده و موحش باشد دشمنی است قوی پنجه و بسیار خطرناک ولی اگر سگ ضعیف و کوچک باشد دشمنی است ناتوان که قادر نیست آزار برساند مثل سگ‌های زینتی و کوچک که عده ای در خانه‌ها نگه می‌دارند
مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که به سگ غذا می‌دهید از غم و غصه فراغت حاصل می‌کنید و اگر سگ طعمه ای را از دست شما قاپید و ربود و خورد زیان مالی متوجه شما می‌شود و روی کید و فریب مالی را از شما می‌رباید و چنان چه آن سگ ماده باشد زنی شما را گول می زند و پولی را از چنگتان به در می‌برد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *