آخرین خبرها

تعبیر خواب شنا کردن از استخر و دریا از منابع مختلف

تعبیر خواب شنا کردن از استخر و دریا از منابع مختلف

در این مطلب و یکی دیگر از عناوین سایت ملکوت 786 به شما عزیزان تحلیل و تعبیر خواب شنا کردن در دریا، استخر و همین طور تعبیر خواب شنا کردن در آب زلال را به شما عزیزان شرح می دهیم، اگر به تازگی چنین خوابی را تجربه کرده اید، تعبیر خواب شنا کردن از استخر و دریا از منابع مختلف را حتما مطالعه نمائید.

0853083620782608 تعبیر خواب
تعبیر خواب شنا کردن از استخر و دریا از منابع مختلف

تعبیر خواب شنا کردن از استخر و دریا از منابع مختلف,تعبیر خواب شنا در برکه,تعبیر خواب شنا با ماهی,تعبیر خواب شنا استخر,تعبیر خواب شنا در اقیانوس,تعبیر خواب شنا در اب شور,تعبیر خواب شنا در حوض,تعبیر خواب شنا در سیل,تعبیر خواب شنا در آب یخ زده,تعبیر خواب شنا در ساحل دریا,تعبیر خواب شناسنامه,تعبير خواب شنا كردن در حوض,تعبیر خواب شنا در چاه,تعبیر خواب شنا از امام صادق علیه السلام,

تعبیر خواب شنا کردن از استخر و دریا از منابع مختلف

ابن سیرین: اگر بیند که به وقت شنا کردن در آب صاف غرق شد، دلیل که در عز دنیا غرق گردد.
مطیعی تهرانی: کسی که در آب زلال شنا می‌کند از سمبل غسل تعمید و مبرا شدن از ناپاکی‌ها استفاده می‌کند که خود آن نشانگر باروری روحی کامل است و بدان معناست که فرد پس از یک دوره پاکسازی آمادگی لازمه را جهت باروری کسب کرده است. او با یک فکر روشن که از تمامی ناپاکی‌ها شسته شده است از خواب برخواهد خاست.
آنلی بیتون: اگر زنی خواب ببیند در آبی پاکیزه ولی کف آلود شنا می‌کند، علامت آن است که به زودی بزرگ‌ترین آرزوی قلبی خود را به دست می‌آورد.
ابن سیرین: در خواب شناکردن، دلیل معیشت بود به حیلت.
جابرمغربی گوید: اگر بیند که در آب غرق شده و بمرد، دلیل که در شغل دنیا غرق گردد.
لوک اویتنهاو می‌گوید:
  • شنا کردن: زندگی بی دغدغه
  • غرق شدن یا فرو رفتن در آب: بدبختی
  • شنا کردن در آب‌های با جریان تند: کاری جسورانه
  • تماشای شناگران: تحقق یافتن آرزوها
آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر خواب ببینید به راحتی در جایی شنا می‌کنید، نشانه آن است که در زندگی با موفقیت پیش می‌روید. اما اگر احساس کنید، هنگام شنا کردن در آب می‌روید، نشانه آن است که از زندگی خود ناراضی خواهید شد.
  • اگر دختری خواب ببیند با یکی از دوستان خود شنا می‌کند، نشانه آن است که با رفتار جذاب خود مورد علاقه دیگران قرار می‌گیرد.
ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند که در دریا شنا کرد و به کنار نتوانست آمد، دلیل که در بند بماند. اگر بیند که در آب بمرد، دلیل که در دست خصمان هلاک گردد.
جابرمغربی گوید: اگر بیند که از دریا به شنا کردن بیرون آمد و جامه بپوشید، دلیل است که از شغل پادشاه خلاص گردد. اگر به خلاف این بیند، دلیل است در کار دنیا بماند، یعنی در کار پادشاه.
نفایس الفنون: اگر بیند که از دریا به شنا بیرون آمد، دلیل است از زندان و خدمت پادشاه به سلامت بیرون آید. اگر بیند که در دریا غرق شد و بمرد و بعد از آن وی را بالا افکند، دلیل که در کار دنیا به حرص غرق شود. اگر بیند که غرق شد و باز از دریا بیرون آمد، دلیل است که از کار دنیا خلاصی یابد.
آنلی بیتون: اگر زنی خواب ببیند با همسر خود در دریا شنا می‌کند، نشانه آن است که به نخستین آرزوهای خود دست می‌یابد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *